5 תשובות
להבין שכנראה הוא לא האחד והוא דחה אותך בשביל שבסוף תגיעי לאחד שלך, והכל לטובה
להפנים שכנראה הוא לא האחד ומגיע לך יותר מזה.
להבין שאין מה לעשות, לא כולם ירצו להיות איתך וזה בסדר, כמו שאת לא תרצי להיות עם כל אחד. בסופו של דבר האחד הנכון מגיע, אם משהו לא הלך כנראה הוא לא היה צריך לקרות.
לקבל את המצב ולהבין שמגיע לך טוב יותר
ללמוד מזה, משהו טבעי שקורה, תמצאי לך התאמה יותר טובה בעזרת ה'!3>
באותו הנושא: