4 תשובות
להבין שבסך הכל הוא זה שהפסיד אותך ופשוט לשמוע שירים לישון ותני לזה זמן מתישהו יעבור (מדברת מניסיון)
קרה לי בדיוק את אותו דבר גם 3 שנים..
זה קשה בטירוף ואני סופר מבינה אותך
מבטיחה לך שזה יעבור ועדיף לך להתמקד בעצמך ויבוא מישהו אחר שיעריך את האהבה שלך ויגרום לך להרגיש מדהים
תהיי חזקה ואם תרצי לדבר אני כאן
להבין שהוא זה שהפסיד אותך ושמגיע לך מישהו יותר טוב
תעשי דברים אחרים, טלויזיה חברות. זה באמת קשה מאוד אני לא אומרת אבל מגיע לך מישהו שיאהב אותך כמו שאת ושירצה אותך
בהצלחה אהובה