4 תשובות
להיות חזק ולהמשיך הלאה
אני אגיד לך את האמת, אני דיי שנים חיכיתי לסיים עם המסגרת של הבית ספר אבל אני בטוחה שאחרי המועד ב במתמטיקה זה יפול לי ואני ארגיש קצת עצוב.
אבל זה תקופות ואת תמיד יכולה לחזור לבקר אותו...:)
אבל זה תקופות ואת תמיד יכולה לחזור לבקר אותו...:)
זה באמת עצוב , אבל אני מאמינה שיהיו מפגשי מחזור 3>
איזה עיר את למדת?
איזה עיר את למדת?
אנונימית
לעשות פגישות איתם בלי קשר
באותו הנושא: