7 תשובות
לפחות היתה לך מישהי אני תקוע בלי אף אחת
אנונימי
אנונימיים מדוכדכים
יהיה בסדר
יהיה בסדר
זה יקח לך זמן
תיקח כמה זמן שאתה צריך
תפרוק למי שאתה סומך
תעשה מה שאתה אוהב
אל תיסגר בחדר
ותעשה ספורט זה יעזור
תיקח כמה זמן שאתה צריך
תפרוק למי שאתה סומך
תעשה מה שאתה אוהב
אל תיסגר בחדר
ותעשה ספורט זה יעזור
לפרוק );
שואל השאלה:
יכול להגיד לכם שננתי לה את כל החיים שלי וכל רק מה שהיה לי ואם יש לי 200 שקל בארנק הייתי נותן 100 תמיד פרגנתי והייתי תמכתי ורק בגלל וויכוח קטן זה הסתיים אבל אומרים מי שאוהב יחזור ולא יוותר
יכול להגיד לכם שננתי לה את כל החיים שלי וכל רק מה שהיה לי ואם יש לי 200 שקל בארנק הייתי נותן 100 תמיד פרגנתי והייתי תמכתי ורק בגלל וויכוח קטן זה הסתיים אבל אומרים מי שאוהב יחזור ולא יוותר
אנונימי
^לא תמיד מי שאוהב נשאר לנצח, לפעמים זה פשוט לא עובד וצריך לדעת להקשיב לעצמנו וללכת לפני שנפגעים יותר.
אני לא יודעת מה היה בינכם אבל חבל שתאכיל את עצמך סרטים שהיא לא אהבה אותך, תנסה להבין מה עבר עלייה ומה גרם לכם להפרד.
ובלי קשר אלייה, זה כבר קרה, תסתכל קדימה, תאמין שיהיה טוב ותיקח את כל הכוחות שיש לך לקדם את עצמך ולהיות הכי טוב שאתה יכול.
תמיד פה אם תרצה ❤
אני לא יודעת מה היה בינכם אבל חבל שתאכיל את עצמך סרטים שהיא לא אהבה אותך, תנסה להבין מה עבר עלייה ומה גרם לכם להפרד.
ובלי קשר אלייה, זה כבר קרה, תסתכל קדימה, תאמין שיהיה טוב ותיקח את כל הכוחות שיש לך לקדם את עצמך ולהיות הכי טוב שאתה יכול.
תמיד פה אם תרצה ❤
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להמשיך קדימה כי צריך לדעת לתקן ולהתרגל לדברים טובים ולהפסיק להתרגל לרע האגו פשוט הורס
זה לא בהכרח אומר שהבת זוג שלי הבאה תהיה יותר טובה צריך ללמוד לחיות עם זה עם יש אהבה לדעתי כדאי להישאר .
אבל אני לא רוצה להמשיך קדימה כי צריך לדעת לתקן ולהתרגל לדברים טובים ולהפסיק להתרגל לרע האגו פשוט הורס
זה לא בהכרח אומר שהבת זוג שלי הבאה תהיה יותר טובה צריך ללמוד לחיות עם זה עם יש אהבה לדעתי כדאי להישאר .
אנונימי
באותו הנושא: