3 תשובות
היי תקשיבי רגע
שינויים זאת מילה די מרתיעה ומעלה חששות אבל היא לא בהכרח מילה רעה .
תחשבי על זה רגע את מסיימת חטיבה , התבגרת , עברת עוד שלב בחיים , בכל מקום חדש מכירים אנשים חדשים ככה שאת תכירי יועצת או חברות זה לא באמת משנה אבל בכל תקרה את תכירי מישהו או מישהי שיעזור לך ויעבור איתך את הדרך.
מאמין בל שיהיה מלא בהצלחה ❤
שואל השאלה:
תודה ממש
אנונימית
באהבה תמיד פה בפרטי אם תצטרכי ❤