6 תשובות
הזמן ירפא את זה מנסיון, ולדבר עם חברים
היי, זה בסדר לבכות.
הפרידה עדין טרייה והגיוני שעדין קשה לך.
זה קלישאה רצח אבל באמת שהזמן עוזר.
שהאקס שלי נפרד ממני בכיתי מלא והרגשתי לבד בטירוף, למרות שחברות שלי עזרו לי.
לאט לאט התחלתי לצאת מהידכאון, להשקיע בעצמי ולהבין שזה לא סוף העולם. אנשים נפרדים, ומתאהבים מחדש.
גם אם כרגע קשה לך ממש תזכרי שזה תקופה קשה, וזה יעבור :)
אנונימית
תסתכלי על זה כהיסטוריה, מה שהיה היה
אני הייתי נותן לזמן לעשות את שלו. תסתכלי על זה בגישה של הכל קורה לטובה ויהיה לך יותר קל
וואו פרידה זה כואב ולהרבה קשה להתגבר על פרידה
אני אישית שעברתי פרידה מזוגיות ארוכה זה היה נורא אבל ממש נורא בחיים שלי לא בכיתי ככה בכיתי כל כך חזק שאני עד עכשיו מופתעת שאף שכן לא צלצל ושאל אם הכל בסדר
הייתי אבודה ממש
לקח לי להתגבר על זה שבועיים
הפתרון שלי היה להמשיך הלאה ולהכיר בנים חדשים ככה הצלחתי להתגבר על האקס
הבעיה החדשה הייתה שהבנים שהכרתי ניצלו אותי בסופו של דבר
אנונימית
קודם כל תשחררי זה באמת ישחרר אותך
אל תהיי לבד תהיי עם חברים תעשי דברים תהיי עסוקה תשקיעי בעצמך ואת תיראי איך הזמן באמת מרפא
קודם כל תשחררי זה באמת ישחרר אותך
אל תהיי לבד תהיי עם חברים תעשי דברים תהיי עסוקה תשקיעי בעצמך ואת תיראי איך הזמן באמת מרפא