9 תשובות
צריך להבין שהחיים מורכבים מזה: היום את מאבדת משהו, מחר את מכירה משהו חדש....
מזה הכל בנוי.
אנשים באים ואנשים הולכים.
איך להתמודד עם זה נפשי?
יש לא מעט דרכים:
1. לדבר עם אנשים שיש לך בחיים על זה- להיות בסביבה של אנשים אחרים- לחלק זה עושה טוב.
2. להתעסק בעצמך.. להתקדם, ללמוד, להתפתח- כל זה דורש מחשבה... מחשבה על עצמך. לא על דברים אחרים. ברגע שבן אדם עושה את זה- הוא עסוק בעצמו... ופחות במחשבות על דברים כמו פרידה ודברים עצובים...
3. פסיכולוג... אם יש אפשרות...
4. אני חושבת שזה בלתי נפרד- מוזיקה.
אנשים לא מבינים כמו חוזקה יש בסם הזה.
זה תרופה. זה מציאות אחרת.
אם קשה לך... את רוצה לדבר.... תרגישי חופשי לפנות בפרטי❤
מזה הכל בנוי.
אנשים באים ואנשים הולכים.
איך להתמודד עם זה נפשי?
יש לא מעט דרכים:
1. לדבר עם אנשים שיש לך בחיים על זה- להיות בסביבה של אנשים אחרים- לחלק זה עושה טוב.
2. להתעסק בעצמך.. להתקדם, ללמוד, להתפתח- כל זה דורש מחשבה... מחשבה על עצמך. לא על דברים אחרים. ברגע שבן אדם עושה את זה- הוא עסוק בעצמו... ופחות במחשבות על דברים כמו פרידה ודברים עצובים...
3. פסיכולוג... אם יש אפשרות...
4. אני חושבת שזה בלתי נפרד- מוזיקה.
אנשים לא מבינים כמו חוזקה יש בסם הזה.
זה תרופה. זה מציאות אחרת.
אם קשה לך... את רוצה לדבר.... תרגישי חופשי לפנות בפרטי❤
בסוף מתרגלים להכל וזאת לא קלישאה, איבדתי כל כך הרבה בתקופה הזאת של התיכון עד גיל 18
איבדתי חברים, בת זוג, משפחה, את החיים שהיו לפני הכל השתנה פשוט.
החוכמה היא לדעת ליצור לעצמך דרך חדשה, ללכת בדרך שהכי מתאימה לך ולא לחשוב יותר מידי, להתחיל לבנות לך את החיים שאת רוצה מבלי להיות תלוייה באף אחד אחר, המחשבות שלנו זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לשלוט בו.
הלכתי בכל כך הרבה דרכים בחיים שלי, החיים מאוד דינמיים ולא הכל חלק, אחד השיעורים הכי טובים שתקבלי בגיל צעיר, שום דבר לא לתמיד הכל זמני ויהיו לך עוד הרבה הזדמניות בחיים אם רק תחפשי ליצור אותן
איבדתי חברים, בת זוג, משפחה, את החיים שהיו לפני הכל השתנה פשוט.
החוכמה היא לדעת ליצור לעצמך דרך חדשה, ללכת בדרך שהכי מתאימה לך ולא לחשוב יותר מידי, להתחיל לבנות לך את החיים שאת רוצה מבלי להיות תלוייה באף אחד אחר, המחשבות שלנו זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לשלוט בו.
הלכתי בכל כך הרבה דרכים בחיים שלי, החיים מאוד דינמיים ולא הכל חלק, אחד השיעורים הכי טובים שתקבלי בגיל צעיר, שום דבר לא לתמיד הכל זמני ויהיו לך עוד הרבה הזדמניות בחיים אם רק תחפשי ליצור אותן
שואל השאלה:
אבל אני לבד אין לי עוד מישהו קרוב לדבר איתו
אבל אני לבד אין לי עוד מישהו קרוב לדבר איתו
אנונימית
שואל השאלה:
אם כמה שזה עצוב אתה צודק
אם כמה שזה עצוב אתה צודק
אנונימית
רוצה לדבר איתי?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי מלא בשכבה לא צלח
ניסיתי מלא בשכבה לא צלח
אנונימית
מבין את התסכול באמת
תנסי ליצור בכל זאת חברויות חדשות גם אם זה קצת אנשים שאת סומכת עליהם ואוהבת אותם באמת אל תתיאשי !!
תנסי ליצור בכל זאת חברויות חדשות גם אם זה קצת אנשים שאת סומכת עליהם ואוהבת אותם באמת אל תתיאשי !!
אני מבין אותך אני עד עכשיו שומר קשר עם הבנות שירות שלי מהיסודי כי גם לי קשה עם פרידות ואבא שלי ניפטר ממחלה ובאמת זה הפרידה הכי קשהה שהיית לי בחיים ואני בקשר עם המורים שלי אפילו המיצועים מהיסודי ואני כיתה י עם את רוצה לדבר ליפרוק מוזמנת לפרטי
באותו הנושא: