12 תשובות
אולי מדברים קטנים כמו ללבוש משהו שאת אוהבת להתאפר ואפילו להשים בושם, או להתחדש באחד מהמוצרים שרשמתי , לסדר את השיער יכול לעזור או אפילו לקנות פתקי מוטיבציה יומיים
תנסי למצוא דברים שיותר יחמיאו לך
דברים שאם את יכולה לשנות למשהו שיותר יחמיא לך (ושכמובן תאהבי אותו) אז תנסי
דברים שאם את יכולה לשנות למשהו שיותר יחמיא לך (ושכמובן תאהבי אותו) אז תנסי
תשני את מה שאת לא אוהבת
אני רצינית
מה את לא אוהבת? גוף? לכי למכון
שיער? החלקה תוספות
פנים? איפור
אף? ניתוח
גבות? מיקרובליידינג
זה עד כדי כך קל אבל בתכלס לי המכון שיפר את הביטחון מלאא
אני רצינית
מה את לא אוהבת? גוף? לכי למכון
שיער? החלקה תוספות
פנים? איפור
אף? ניתוח
גבות? מיקרובליידינג
זה עד כדי כך קל אבל בתכלס לי המכון שיפר את הביטחון מלאא
שואל השאלה:
את הפנים אבל אני רוצה לדעת להתאפר מושלםם ממש ואיפור טוב הכי טוב שיש אבל אני לא מצליחה לעשות הכי יפה וגם מכון בא לי כי אני מרגישה שממש משעממם לי בחיים ומכון יש לי ממש מןטיבציה ללכת אבל בגלל החרדה החברתית אני לא הולכתת וזה ובכללי לא יודעת הייתי רוצה פנים יפותת
את הפנים אבל אני רוצה לדעת להתאפר מושלםם ממש ואיפור טוב הכי טוב שיש אבל אני לא מצליחה לעשות הכי יפה וגם מכון בא לי כי אני מרגישה שממש משעממם לי בחיים ומכון יש לי ממש מןטיבציה ללכת אבל בגלל החרדה החברתית אני לא הולכתת וזה ובכללי לא יודעת הייתי רוצה פנים יפותת
אנונימית
אוקיי תשמעי להתאפר מושלם זה קל יש טיקטוק
ובתור אחת שהולכת קבוע למכון חמש פעמים בשבוע כבר שלוש שנים לאף אחד במכון לא אכפת חוץ מעצמו
ובתור אחת שהולכת קבוע למכון חמש פעמים בשבוע כבר שלוש שנים לאף אחד במכון לא אכפת חוץ מעצמו
וואי יש ככ הרבה דרכים אם את רוצה לדבר על זה בפרטי תשלח לי הודעה
שואל השאלה:
^^ כן אבל אני לא יודעת איך להשתמש במתקנים וזה וזה סתם מביך אותי ואני לא מבינה בחדר כושר כל כך וכל השכבה שלי מתאמנת שם
^^ כן אבל אני לא יודעת איך להשתמש במתקנים וזה וזה סתם מביך אותי ואני לא מבינה בחדר כושר כל כך וכל השכבה שלי מתאמנת שם
אנונימית
חחח על מה את מדברת הלכתי פעם ראשונה למכון לבד שחצי כיתה לי שם פלוס האקס ושרדתי ואני עדיין הולכת
שואל השאלה:
כן אבל יש לי חרדה חברתית ברמות ויש לי ממש פחד מלהגיע ולא לדעת מה לעשות במתקנים ושיראו אותי זה קשה לי ממש ואוף הלוואי שלא היה לי אכפת כאילו בכללי אכפת לי כי גם אין לי מה ללבוש לשם ואני אראה מכוערת לשם ובכללי אני לא אוהבת לראות אנשים אין לי ביטחון בכלל והחרדה החברתית
כן אבל יש לי חרדה חברתית ברמות ויש לי ממש פחד מלהגיע ולא לדעת מה לעשות במתקנים ושיראו אותי זה קשה לי ממש ואוף הלוואי שלא היה לי אכפת כאילו בכללי אכפת לי כי גם אין לי מה ללבוש לשם ואני אראה מכוערת לשם ובכללי אני לא אוהבת לראות אנשים אין לי ביטחון בכלל והחרדה החברתית
אנונימית
זה תלוי במה זה מתבטא
אני הייתי חסר ביטחון וגם עם אנשים אז פתאום הייתי במחשבות של עצמי כזה ולא מחובר וזה מנתק
למדתי במצבים כאלה לא לחשוב פשוט להתרכז בשיחה כזה ואז קצת לענות ואז קצת להקשיב ואז זה נהיה טבעי
ופשוט לגשת לאנשים לא משנה מקסימום אני אביך את עצמי אבל חוויה ממש ממליצה לך
אני הייתי חסר ביטחון וגם עם אנשים אז פתאום הייתי במחשבות של עצמי כזה ולא מחובר וזה מנתק
למדתי במצבים כאלה לא לחשוב פשוט להתרכז בשיחה כזה ואז קצת לענות ואז קצת להקשיב ואז זה נהיה טבעי
ופשוט לגשת לאנשים לא משנה מקסימום אני אביך את עצמי אבל חוויה ממש ממליצה לך
גם אני ככה פשוט תלבשי בגדים שאת אוהבת
מבטיחה זה מה שאני עושה
באותו הנושא: