10 תשובות
זה הפחד הכי גדול? זה חלום. הפחד הכי גדול זה להיות מכוער אחרי שאתה עם ביטחון
שואל השאלה:
^זה גם הפחד שלי כי בעיניי אני יפה אבל לא יודעת אם בעיני אחרים
אנונימית
את לא חייבת אבל היית רוצה לשלוח לי תמונה שלך בפרטי ואתן לך דעה כנה?
שואל השאלה:
^^לא לא אני מפחדת לגלות את האמת אם אני נראת רע
אנונימית
אז מה שכתבת סותר את זה
אני יכול גם להגיד לך מה אני חושב אבל לדעתי כמעט כל אחד מבין אם הוא נראה טוב או לא ברמה מסויימת
^^^ שוב את לא חייבת,
אם את רוצה אתן לך תשובה כנה של מה שאני באמת חושב, אם את מפחדת לדעת את לא חייבת
שואל השאלה:
אני אישית באמת לא יודעת איפה אני עומדת אבל הייתי יוצאת עם עצמי אם היה אפשר.
בניתי את הבטחון הזה בדם יזע ודמעות אז אני לא רוצה פתאום לגלות שאני לא כזאת יפה .
אנונימית
^ אז ממש לא חייב.
אם יש לך ביטחון אמיתי גם דעה של זרים לא אמורה להשפיע
שואל השאלה:
וואלה כבר עשיתי את זה פעם ואמרו לי שאני סבירה , התבאסתי שבוע אבל זה מה שבנה אותי . אני באמת באמת חושבת שאני וואו ולא מעניין אותי אם אני יפה לאחרים אבל פשוט מנש מעניין איפה אני עומדת ועם מי אני יכולה להתחיל
אנונימית