6 תשובות
שואל השאלה:
על סמך מה קבעת שאני מכוערת? :[
על סמך מה קבעת שאני מכוערת? :[
אנונימית
סתם טרולר
אנונימית, אם אין לך מה לענות אל תעני, זה אתר של לעזור לאנשים, איפה הטאקט שלך קצת כבוד, שואלת השאלה אל תתיחסי אליה.
ובנוגע לשאלה, אני בטוח שאת מדהימה ומהממת כמו שאת, חוסר ביטחון עצמי מראה לרוב על ענווה ועל לב טוב, תזכרי תמיד שכולם חיים את החיים של עצמם, אף אחד לא הולך ברחוב ואומר עכשיו אני אסתכל על ההיא ועל ההיא, כל אחד מתעסק בעניינים שלו, תהיי את, ותחיי בישביל עצמך, כולם בסוף מתים, מה יצא לך מלחיות חיים כאלה, תלכי עם ביטחון, תעשי מה שאת אוהבת לאף אחד לא באמת אכפת, תסתכלי כל יום במראה ותאמרי לעצמך כמה שאת מדהימה, תסתכלי במראה ותקבלי את עצמך כמו שאת, תאהבי את הדברים היפים שבך, ותקבלי את אלה שפחות, אף אחד לא מושלם, ותמיד תזכרי שאופי הרבה יותר חשוב, את מדהימה שיהיה לך לילה מדהים כמוך.
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בישבילך❤
ובנוגע לשאלה, אני בטוח שאת מדהימה ומהממת כמו שאת, חוסר ביטחון עצמי מראה לרוב על ענווה ועל לב טוב, תזכרי תמיד שכולם חיים את החיים של עצמם, אף אחד לא הולך ברחוב ואומר עכשיו אני אסתכל על ההיא ועל ההיא, כל אחד מתעסק בעניינים שלו, תהיי את, ותחיי בישביל עצמך, כולם בסוף מתים, מה יצא לך מלחיות חיים כאלה, תלכי עם ביטחון, תעשי מה שאת אוהבת לאף אחד לא באמת אכפת, תסתכלי כל יום במראה ותאמרי לעצמך כמה שאת מדהימה, תסתכלי במראה ותקבלי את עצמך כמו שאת, תאהבי את הדברים היפים שבך, ותקבלי את אלה שפחות, אף אחד לא מושלם, ותמיד תזכרי שאופי הרבה יותר חשוב, את מדהימה שיהיה לך לילה מדהים כמוך.
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בישבילך❤
כנל
האנונימית נראה לי רשמה את זה כדי איך שהוא לנודד אוץך
את צריכה לנסות לחזק אותו משהוא פגע בך בעבר ?
באותו הנושא: