13 תשובות
אממ אני לא יודעת ממש מה עושים בסיטואציה כזאת אבל שמעתי שיש זריקות שמגביהות וכל מני כדורי הורמונים, תבדקי את העניין לעומק אולי תוכלי לגבוה עוד
שואל השאלה:
^^^נכון. רציתי לנסות את זה, אבל הבעיה שקיבלתי מחזור בגיל 11 ולכן אין טעם. אם קיבלתי מחזור - הזריקות האלו כבר לא רלוונטיות
אנונימית
שואל השאלה:
אוף..טוב נו. אני מניחה שאין לזה פתרון.
סתם מבאס פשוט..
אנונימית
אין לך מה חעשות בנידון.
את יכולה לשים נעליים גבוהות ואז זה יוסיף לך כמה סמ.. אבל את מריכה לקבל את זה שהגובה שלך הוא 1.44 אחרי נשארים עם הגובה שלך כל החיים..
אומרים שלישון הרבה זה מגביה וגם לשחק כדורסל
אנונימית
שואל השאלה:
כן..מבאס
אנונימית
יש הזרקות הורמונים.
אין לזה פיתרון,
שימי נעליים גבוהות וכל זה
יש גם דבר כזה ששמים בנעליים שמעלה 5 סנטימטר אפילו יותר,
לחברה שלי יש את זה והיא אומרת שזה סבבה
אבל זה גובה מושלם,
אני מטר 64 כזה ואני מרגישה ממש גבוהה לגיל שלי, הלוואי עלי
יש גם כדורים שמגביהים אני חושבת את יכולה לבדוק באינטרנט
אנונימית
הי אני בת 14 ו1.49 אז את לא לבד:)
הלוואי עליי אני יחסית גבוהה לגילי
שמעצי שיש הזרקות לגובה
שמעתי שמיץ גזר ותפוח זה עוזר לגבוה, שווה לנסות.