4 תשובות
וואו אני בדיוק באותו מצב
אנונימית
זה הגיוני שזה מה שאת חושבת, וזה הגיוני שככה האישיות שלך, כי אין מה לעשות לא כולם מושלמים ורגועים. אבל כשזה מגיע לנקודה שזה מפריע לך בחברויות ומערכות יחסים, אני חושבת שכדאי לדבר על זה עם פסיכולוג.ית כי זה באמת יכול לעזור לך להתמודד ולהשתפר. ולמקרה שאת תוהה- מגיע לך אהבה לגמרי, רק אולי את עוד לא מוכנה לזוגיות.
02
יש אנשים שבסדר עם זה. ואולי מסתדרים עם זה טוב יותר.

אני לא אדם היסטרי או רגשן, אבל כן אדם עם אישיות מורכבת.
ודי מזדהה עם הרבה ממה שכתבת.
זה בסדר לרצות את השקט שלך, ואת הפנאי שלך.
וזה בסדר לדבר הרבה.

אז חשוב לי שתדעי את זה, שיש אנשים כאלה. ואולי תמצאי אדם מתאים.
אין לך צורך להתייאש. זה הכל
קודם כל, זה שאת רגשנית ואינטנסיבית לא אומר שמשהו בך דפוק. זה פשוט האופי שלך, ויש גברים שיעריכו בטירוף בחורה שהיא עמוקה ומלאת רגש ולא "רגילה ומשעממת". זוגיות זה לא משהו שחייבים עכשיו, במיוחד אם את אוהבת את הלבד שלך. תתמקדי קודם כל בלאהוב את מי שאת ולהקיף את עצמך באנשים שמקבלים אותך כמו שאת, הזוגיות כבר תגיע כשתהיי מוכנה
התחברות ל