8 תשובות
כניראה שכל מי שנפלת עליהם הם חראות, אין מישהו שלא מגיעה לו אהבה, גם במובן של חברות וגם במובן של זוכיות, וכם לבן אדם הכי חרא וקקהבעולם מגיעה אהבה, הבן אדם שיביא לך אהבה יגיע זה לא קורה בשנייה
אני רוצה לאוהב אותך(;דברי איתי
כן, גם אני ): אבל מסיבות אחרות, אולי הסרטון הזה יעזור
אנונימי
כן, אני תמיד מרגיש ככה ואם את מרגישה ככה תדברי עם ההורים שלך קצת על זה, אל תסתירי את זה מהם הם ההורים שלך הם צריכים לדעת הכל עליך, ועוד משהו, למה את מרגישה ככה?
שואל השאלה:
כתבתי למעלה למה
אנונימית
לא כולם כאלה את מוזמנת לדבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
כל מי שרצה אותי אי פעם רצה אותי בגלל מטרה כלשהי.. אז הגעתי למסקנה שאני כנראה לא מספיקה או לא מספיק טובה בשביל שמישהו באמת יאהב אותי בלי אינטרס
אנונימית
למה את מרגישה ככה?