8 תשובות
תנסה לדבר איתה על זה
אם ככ קשה לך עם האופי הזה אולי המערכת יחסים הזו פשוט לא מתאימה
שואל השאלה:
ניסיתי היא רק יותר נפגעת
נכנסתי לקשר רק בגלל המראה שלה ואני מבין שעשיתי טעות
אנונימי
לדעתי כדי שתתקשר את מה שאתה מרגיש ושזה מפריע לך לפני שאתה נפרד (קודם תן לה הזדמנות לתקן ולשנות אם היא רוצה)
אנונימית
^^ממש לא טוב
לא נכנסים לקשר רק בגלל המראה
תגמור עם זה אם אתה לא מאה אחוז אוהב אותה כי אם תמשיך את זה היא רק תיפגע יותר
שואל השאלה:
ניסיתי להרגיש משהו אמרתי שאולי המשיכה תביא איתה רגשות, אבל האופי הוא באמת בלתי נסבל
אנונימי
אז תחתוך את זה
עדיף באמת לחתוך אם זה רק בגלל משיכה , האופי לא מתאים ובסוף היא זו שנפגעת חבל לפגוע בה יותר ...
אנונימית
תיפרד, אתה לא אוהב את האופי שלה אז אין עוד על מה להתלבט