6 תשובות
כנראה עשית דברים שגרמו לך להרגיש ככה
זו סתם תקופה.
מאמינה בשבילך שזה יעבור.
רחמים עצמיים
למה את מרגישה ככה נסיכה?
תאמיני לי שאין כל כך הרבה טוב בעולם ואם יש אז גם רשע יש
תפרטי