כאילו אני יכולה להאמין שבנות יצאו עלי פה ואני גם לא יודעת מה קורה אבל לאחרונה אין לי כוח כאילו קרו מלא דברים שגרמו לי להתרחק ולהיות עצבנית לדוגמא גרנו בדירה ביחד והיא ביקשה שאני יעיר אותה ב6 ואז היא אימרת לי למה לא הערת אותי לפני ושיום למחרת הערת אותה לפני למרות שאני יכלתי לישון כי הבית ספר שלי התחיל ב1 היא אומרת לי "בפעם הבאה שאת מעירה מישהו תוודאי שהוט אשכרה קם" וכאילו לא הייתי חייבת בכלל להעיר אותך מלכתחילה קמתי במיוחד ועוד דוגמא אני הזמנתי אותה להופעה איתי למרות שלא הייתי הכי בטוב איתה כי לאחרונה כמו שאמרתי היא פשוט קשה וזה הופעה שבאמת הכי בכנות הייתה ממש ממש חשובה לי (אני לא הולכת בכלל להופעות וזה היה של ה2 זמרים האהובים עלי) והזמנתי אותה כי אמרתי היא אוהבת אחד מהם בערך היא פשוט הורידה לי את כל האווירה היא סתמה את האוזנים בקושי שרה לא דיברה לא כלום וזה הרגיז אותי כי היא לא הפסיקה להגיד שהיא עייפה וזה ואם היית כלכך עייפה למה לא נשארת בבית למה להרוס לי ןגם לפני ההופעה היא עשתה לי שיחה שבזמן האחרון אני מדברת אליה בגעיל (היא התקשרה שדיברתי עם אח שלי ובגלל שהיא לא הייתה קרובה לטלפון אז לא שמעו אותה אז אח שלי אמר "תגמגמי ברור" והיא אמרה שזה לא נעים לה והיא לא מבינה למה שאח שלי יגיד לה את זה ולמה אני גם נותנת לו ותקשיבו עשיתי איתו 100 שיחות של תתנהג יותר טוב אבל בואו יש גבולות כאילו אני לא יכולה כל יום להגיד לו תקשיב היא נפגעה מזה ומזה כי אפילו לפעמיים אני לא מבינה ממה היא נפגעה וכל זה לפני ההופעה ובאמת שהורידה לי את האנרגיות ברמות אני הרעה פה? מה כדי לי לעשות?