התחברות הרשמה

מרגיש לי שפשוט נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי

כאילו אני יכולה להאמין שבנות יצאו עלי פה ואני גם לא יודעת מה קורה אבל לאחרונה אין לי כוח
כאילו קרו מלא דברים שגרמו לי להתרחק ולהיות עצבנית
לדוגמא
גרנו בדירה ביחד והיא ביקשה שאני יעיר אותה ב6 ואז היא אימרת לי למה לא הערת אותי לפני
ושיום למחרת הערת אותה לפני למרות שאני יכלתי לישון כי הבית ספר שלי התחיל ב1 היא אומרת לי "בפעם הבאה שאת מעירה מישהו תוודאי שהוט אשכרה קם" וכאילו לא הייתי חייבת בכלל להעיר אותך מלכתחילה קמתי במיוחד
ועוד דוגמא אני הזמנתי אותה להופעה איתי למרות שלא הייתי הכי בטוב איתה כי לאחרונה כמו שאמרתי היא פשוט קשה וזה הופעה שבאמת הכי בכנות הייתה ממש ממש חשובה לי (אני לא הולכת בכלל להופעות וזה היה של ה2 זמרים האהובים עלי) והזמנתי אותה כי אמרתי היא אוהבת אחד מהם בערך
היא פשוט הורידה לי את כל האווירה היא סתמה את האוזנים בקושי שרה לא דיברה לא כלום וזה הרגיז אותי כי היא לא הפסיקה להגיד שהיא עייפה וזה ואם היית כלכך עייפה למה לא נשארת בבית למה להרוס לי ןגם לפני ההופעה היא עשתה לי שיחה שבזמן האחרון אני מדברת אליה בגעיל (היא התקשרה שדיברתי עם אח שלי ובגלל שהיא לא הייתה קרובה לטלפון אז לא שמעו אותה אז אח שלי אמר "תגמגמי ברור" והיא אמרה שזה לא נעים לה והיא לא מבינה למה שאח שלי יגיד לה את זה ולמה אני גם נותנת לו ותקשיבו עשיתי איתו 100 שיחות של תתנהג יותר טוב אבל בואו יש גבולות כאילו אני לא יכולה כל יום להגיד לו תקשיב היא נפגעה מזה ומזה כי אפילו לפעמיים אני לא מבינה ממה היא נפגעה
וכל זה לפני ההופעה ובאמת שהורידה לי את האנרגיות ברמות
אני הרעה פה?
מה כדי לי לעשות?
26 ביוני 2026, 07:34
חברה הכי טובההתייעצותריחוקמה לעשות?    
2 תשובות
את לא רעה ולא הבנתי למה את עדיין בקשר איתה יפה שלי אם להיות כנה היא נשמעת פשוט נוראית
S
Stunning
היא נשמעת כמו חברה חרא
נ
נַתְּקוּ אוֹתִי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי (זה ארוך אבל אני מתחננת שתקראו)
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי
נמאס לי כבר מאמא שלי ומהחבר שלה פשוט נמאס פליז כנסו זה די ארוך
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי .
באמת באמת באמת נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי
רק לי נמאס מהחברה הכי טובה שלי?
זה הגיוני שקצת נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי ?
נמאס לי מהחברה הכי טובה שלי היא כזאת שקועה בעצמה.
איך לשחרר מהחברה הכי טובה שלי שאני כבר מרגישה שאני נטל עליה?