5 תשובות
עובר עליה משהו, קחי את זה ברצינות
היא לא יכולה לשכוח לגמרי מהדיכאון שלה כי משהו עובר עליה
אולי תהיי שם בשבילה כמו חברה במקום להיות ככה כי אם הייתי במקומה הייתי רוצה שהחברה הכי טובה שלי תהיה שם בשבילי בדיוק כמו שאת היית רוצה שיישארו איתך
ואגב את לא חייבת להיות תלויה בה בשביל לצאת החוצה, יש לך עוד חברים את יכולה גם להיות איתם זאת לא בעיה. אבל תהיי שם בשביל אותה החברה, סמכי עליי היא צריכה אותך
היא לא יכולה לשכוח לגמרי מהדיכאון שלה כי משהו עובר עליה
אולי תהיי שם בשבילה כמו חברה במקום להיות ככה כי אם הייתי במקומה הייתי רוצה שהחברה הכי טובה שלי תהיה שם בשבילי בדיוק כמו שאת היית רוצה שיישארו איתך
ואגב את לא חייבת להיות תלויה בה בשביל לצאת החוצה, יש לך עוד חברים את יכולה גם להיות איתם זאת לא בעיה. אבל תהיי שם בשביל אותה החברה, סמכי עליי היא צריכה אותך
אל תתלי הכל בה.
תמצאי לך עוד מעגל.
כן ,אנשים דיכאוניים לוקחים מאיתנו המון אנרגייה.
אני חלילה לא אומר להתעלם מהם.
אלא חייב איזון מולם.זאת אומרת לכבד אותם ולפעמים לתת להם עצות.מעבר לזה.
שחררו אותנו כי אנחנו מוגבלים בכמה אפשר לסחוב על הגב
תמצאי לך עוד מעגל.
כן ,אנשים דיכאוניים לוקחים מאיתנו המון אנרגייה.
אני חלילה לא אומר להתעלם מהם.
אלא חייב איזון מולם.זאת אומרת לכבד אותם ולפעמים לתת להם עצות.מעבר לזה.
שחררו אותנו כי אנחנו מוגבלים בכמה אפשר לסחוב על הגב
שואל השאלה:
^^למה חרא חברה?
^^למה חרא חברה?
אנונימית
תשאלי אם היא רוצה לדבר על זה ובאמת תהיי שם בשבילה
סליחה אבל את חרא חברה
אנונימית
באותו הנושא: