7 תשובות
תגידי לה אין מה לעשות
את לא אחראית על המצב שלה
לא, את יכולה פשוט להגיד לה את מה שאת מרגישה אבל כן לתמוך בה, זה לא סותר
היי אני חושבת שחלק פה יגידו לך להלחם על החברות ובלה בלה בלה
אבל אני הייתי במצב שלך, ממש אהבתי אותה אבל לא יכולתי להתמודד איתה. יותר מידי בעיות ויותר מידי דברים שפוגעים בי בלי שהיא בכלל שמה לב. הפסקתי להנות איתה והבנתי שהיא עושה לי לא טוב בכלל לא משנה כמה אני אוהבת אותה.
אז אולי הדרך שעזבתי דברים היא לא משהו אז אני פחות ממליצה על להעלם לאט לאט למרות שזה כן אפקטיבי. פשוט הפסקתי לשלוח הודעות הפסקתי לבוא אליה קודם בבית ספר הפסקתי כל סוג של הרגל שהיה לי כשהייתי איתה.
אני רואה שהיא פגועה וכן זה טיפה מכאיב לי אבל לא מספיק בשביל לחזור כי אני מרגישה שמחה יותר ויותר חופשיה אבל באמת שבלעדיה הרבה יותר טוב לי.
אז אם תעזבי אותה ממליצה לך למצוא דרך יותר טובה, פחות פוגעת, לא שיש דרך שלא תפגע אבל פשוט תעשי את זה עם שיחה שתבין שזה נגמר ושלא תחפש תקווה שתחזרי (תלמדי מטעויות ממני) ומבטיחה לך שיש לך כל זכות להיפטר מבן אדם בחיים שלך שלא עושה לך טוב כי זה החיים שלך. אז אל תרגישי רע כי ככה זה החיים ואין מה לעשות.
אין לך איך לעזור לה אז לפחות תעזרי לעצמך
אנונימית
בתכלס אני חושבת שכדאי שתדברי איתה על זה בכנות ותגידי לה מה את חושבת על זה והיא גם יכולה לקחת את זה בקטע לא בוגר ולהתעצבן מזה אבל זה באמת עדיף במקום שפשוט תנתקי ממנה קשר בלי הסבר למה ובלי לנסות לדבר על זה
שואל השאלה:
כן אבל יש לה דיכאון אז זה "לא במקום"
אנונימית
תנסי לדבר איתה על זה אבל בעדינות
תגידי לה את זה..