12 תשובות
שואל השאלה:
היא מחזיקה אותי כל כך צמוד אליה. היא תשאל אותי מתי אני יכולה לבוא אליה ואני אגיד שאני צריכה לבדוק (כי כן יש לי חיים תודה רבה אני לא שייכת לך) והיא תגיד לי לבדוק עכשיו ואני אגיד לה שזה לא עובד ככה. ואם אין לי משהו בדיוק אחרי בית ספר אז אני חייבת לבוא איתה להסתובב בעיר ואז היא תשאל אם אני בכלל רוצה לבוא ואני מרגישה לא נעים להגיד לא כי אני פשוט בן אדם חסר עמוד שדרה אז אני אגיד לה שכן. כשאני בבית ספר אז מצב הרוח שלי ירוד רק בגללה! אם לא הייתי צריכה לסבול אותה אני נשבעת שהייתי עכשיו מלאת שמחת חיים.
היא מחזיקה אותי כל כך צמוד אליה. היא תשאל אותי מתי אני יכולה לבוא אליה ואני אגיד שאני צריכה לבדוק (כי כן יש לי חיים תודה רבה אני לא שייכת לך) והיא תגיד לי לבדוק עכשיו ואני אגיד לה שזה לא עובד ככה. ואם אין לי משהו בדיוק אחרי בית ספר אז אני חייבת לבוא איתה להסתובב בעיר ואז היא תשאל אם אני בכלל רוצה לבוא ואני מרגישה לא נעים להגיד לא כי אני פשוט בן אדם חסר עמוד שדרה אז אני אגיד לה שכן. כשאני בבית ספר אז מצב הרוח שלי ירוד רק בגללה! אם לא הייתי צריכה לסבול אותה אני נשבעת שהייתי עכשיו מלאת שמחת חיים.
אנונימית
תסבירי לה באופן חד וחלק שאם היא תמשיך להתנהג אלייך ככה את מתנות איתה כל קשר
מנתקת*
אין ברירה אבל את חייבת לסיים את הסיפור הזה. תגידי לה בפנים את מה שאת מרגישה... אומנם יהיה לך רגשות אשם על כך אבל אמרת בעצמך שאם לא היא היית מלאה שמחת חיים.
שואל השאלה:
זה לא עובד ככה. כתבתי כבר שאני לא מסוגלת.
זה לא עובד ככה. כתבתי כבר שאני לא מסוגלת.
אנונימית
את פשוט רעה.
היא לא עשתה כלום, את רעה.
היא בסך הכל מנסה להיות איתך כי היא חברה שלך.
מה את מצפה? שהיא כל יום לא תתייחס אלייך? כל הקטע של חברות זה שדואגים אחד לשני וכל זה.
כדאי לך פשוט לא להיות חברה שלה כי מתישהו זה יתחיל לפגוע בה.
היא לא עשתה כלום, את רעה.
היא בסך הכל מנסה להיות איתך כי היא חברה שלך.
מה את מצפה? שהיא כל יום לא תתייחס אלייך? כל הקטע של חברות זה שדואגים אחד לשני וכל זה.
כדאי לך פשוט לא להיות חברה שלה כי מתישהו זה יתחיל לפגוע בה.
שואל השאלה:
רעה? והיא מנסה להיות חברה שלי? קראת בכלל מה שכתבתי?
ואתה לא חושב שאני מרגישה רע בגלל זה?
רעה? והיא מנסה להיות חברה שלי? קראת בכלל מה שכתבתי?
ואתה לא חושב שאני מרגישה רע בגלל זה?
אנונימית
קראתי הכל, זה פשוט נשמע שהיא רוצה להיות חברה שלך ואת פחות בעניין
שואל השאלה:
אתה צודק, אני פחות בעניין אבל אולי לא בדיוק הבנת את המצב. היא לוחצת עליי להיות חברה שלה, ואני מרגישה כאילו אני חייבת לעשות כל דבר שהיא אומרת ואם לא היא פשוט כועסת עליי ונעלבת וזה לא רק זה, אלה עוד דברים קטנים שהופכים לדבר אחד גדול ונמאס לי מזה.
אתה צודק, אני פחות בעניין אבל אולי לא בדיוק הבנת את המצב. היא לוחצת עליי להיות חברה שלה, ואני מרגישה כאילו אני חייבת לעשות כל דבר שהיא אומרת ואם לא היא פשוט כועסת עליי ונעלבת וזה לא רק זה, אלה עוד דברים קטנים שהופכים לדבר אחד גדול ונמאס לי מזה.
אנונימית
נשמע שהיא ממש כופה עלייך להיות איתה..
הקטע שהיא לוקחת לך את הטלפון מה זה לא מתאים. תתעמתי איתה עוד פעם שהיא עושה לך דבר כזה אפילו תצעקי עליה
את יכולה להגיד שאם היא ממשיכה לעשות את הדברים הנוראיים האלה את תנתקי את הקשר וסלאמתת
אז זה או שהיא משפרת את ההתנהגות או שזהו זה את לא חפץ שלה ולא כלום ושלא תתמסכן על זה שאת צריכה גבולות ואת צריכה זמן משלך ומגיע לך להרגיש עצובה ועצבנית זה נורא מצדה
הקטע שהיא לוקחת לך את הטלפון מה זה לא מתאים. תתעמתי איתה עוד פעם שהיא עושה לך דבר כזה אפילו תצעקי עליה
את יכולה להגיד שאם היא ממשיכה לעשות את הדברים הנוראיים האלה את תנתקי את הקשר וסלאמתת
אז זה או שהיא משפרת את ההתנהגות או שזהו זה את לא חפץ שלה ולא כלום ושלא תתמסכן על זה שאת צריכה גבולות ואת צריכה זמן משלך ומגיע לך להרגיש עצובה ועצבנית זה נורא מצדה
וואי את לא יודעת כמה אני מזדהה איתך כאילו אני פשוט מסכימה ומבינה את כל מה שאת כתבת כאילו זה בדיוק מה שחברה שלי עושה!!!
אני חושבת שצריך לנסות להתרחק ולנסות להגיד לה בצורה הכי עדינה שיש שאת רוצה קצת להיות לבד או לא לבוא אליה כל שני וחמישי, אני יודעת שכתבת שאת לא יכולה אבל אני חושבת שאם תנסי להסביר לה בצורה עדינה היא אולי תבין ואולי תבחר להפגע אבל זאת כבר לא אשמתך!
היא לא יכולה להחליט עלייך או לאסור עלייך להיות אם עוד בנות או לשבת ליד מישהי אחרת והיא צ'אק להבין את זה!
אני כאן אם את צריכה משהו.!
אני חושבת שצריך לנסות להתרחק ולנסות להגיד לה בצורה הכי עדינה שיש שאת רוצה קצת להיות לבד או לא לבוא אליה כל שני וחמישי, אני יודעת שכתבת שאת לא יכולה אבל אני חושבת שאם תנסי להסביר לה בצורה עדינה היא אולי תבין ואולי תבחר להפגע אבל זאת כבר לא אשמתך!
היא לא יכולה להחליט עלייך או לאסור עלייך להיות אם עוד בנות או לשבת ליד מישהי אחרת והיא צ'אק להבין את זה!
אני כאן אם את צריכה משהו.!
מה הבעיה תיקחי לה את הטלפון גם ותראי לה איך זה מרגיש להיות בצד השני של המצב.. כי ככה צריך לעשות. הפיתרון למצב שווה לגודל המצב
באותו הנושא: