7 תשובות
לא הבנתי ממש מה הבעיה
אבל את יכולה להתרחק ממנה לאט לאט
או פשוט לנתק איתה קשר
אבל את יכולה להתרחק ממנה לאט לאט
או פשוט לנתק איתה קשר
מה קרה מה היא עשתה לך?
שואל השאלה:
אני פשוט לא מרגישה שהקשר שלנו זה כמו קשר של חברות הכי טובות, זה קשה ממש להסביר את זה ,והיא לא עשתה לי משהו רע אבל כן היא לפעמים טיפה אגואיסטית וזה אבל זו לא כל כך אשמתה זו אשמתי שאני פשוט ממצה דברים מהר
אני פשוט לא מרגישה שהקשר שלנו זה כמו קשר של חברות הכי טובות, זה קשה ממש להסביר את זה ,והיא לא עשתה לי משהו רע אבל כן היא לפעמים טיפה אגואיסטית וזה אבל זו לא כל כך אשמתה זו אשמתי שאני פשוט ממצה דברים מהר
אנונימית
את יכולה להתרחק ממנה או לדבר איתה על מה שאת מרגישה בכל זאת היא החברה הכי טובה שלך חבל לאבד אותה
פשוט תדברי איתה
כי פשוט לנתק קשר ולהעלם זה הדבר הכי נוראי שאפשר לעשות למישהו, בתור אחת שזה קרה לה כבר 3 פעמים
כי פשוט לנתק קשר ולהעלם זה הדבר הכי נוראי שאפשר לעשות למישהו, בתור אחת שזה קרה לה כבר 3 פעמים
מאחלת לה חברות ברמה שלה
הייתי בדיוק באותה סיטואציה.
אני וילד מסוים היינו החברים הכי טובים כמעט 4 שנים ובאמת היה כיף איתו.
אבל לאחרונה הרגשתי שכבר לא כיף איתו והוא התחיל לצחוק עליי פעם ב והחברות שלנו מתפרקת. אז פשוט כתבתי לו, שאני לא רוצה להיות איתו יותר בקשר וזהו.
אני מרגיש הרבה יותר טוב אחרי זה.
אני וילד מסוים היינו החברים הכי טובים כמעט 4 שנים ובאמת היה כיף איתו.
אבל לאחרונה הרגשתי שכבר לא כיף איתו והוא התחיל לצחוק עליי פעם ב והחברות שלנו מתפרקת. אז פשוט כתבתי לו, שאני לא רוצה להיות איתו יותר בקשר וזהו.
אני מרגיש הרבה יותר טוב אחרי זה.