3 תשובות
אם אפשר לסדר את השעות זה תמיד עדיף
שואל השאלה:
לא יודע אם אני אשרוד בעבודה
אם אתה עובד מ12 אז כדאי לנסות לישון כמה שעות ואז לקום לעבודה ואחרי שתחזור הביתה אתה עדיין תהיה קצת עייף כי לא ישנת מספיק שעות אז תחכה כמה זמן ותלך לישון ב10 ככה שתוכל לישון לילה שלם מבלי להתעורר פתאום באמצע הלילה ב3

פרופסור *מנוסה* בעניין
ניתן לפנות אלי בקיר התודות (;
התחברות ל