התחברות
הרשמה
איך זה שאתמול הלכתי לישון מאוחר והיום קמתי מוקדם ואני עדיין ערה ואני בכלל לא עייפה ?
29 במרץ 2026, 01:59
שינה
לילה
שעות שינה
בוקר
3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא עייפה
אנונימית
את עייפה
לכי לישון
~
~stray kids~
כי השעות שלך התבלגנו
~
~סייקו~
באותו הנושא:
חושבים ש"איחרתי לשיעור כי חשבתי שאתמול היה יום חמישי והלכתי לישון מאוחר" זה תירוץ אמין?
מה השעה הכי מאוחרת שהלכתם לישון והיה יום למחורת בית ספר?
מה השעה הכי מאוחרת שהלכתם לישון לפני יום של מבחן?
לא נכנסתי לשיעורים בזום היום בבוקר כי הלכתי לישון ממש מאוחר אתמול
אם הלכתי לישון בחמש בבוקר, הלכתי לישון מוקדם או מאוחר
הגיוני שאני מרגישה עייפות ולחץ כזה בראש בגלל שאתמול הלכתי לישון מאוחר?
הלכתי לישון ממש מאוחר ואני עיפה ברמות
אם אני הולך לישון ב6:00 בבוקר זה אומר שהלכתי לישון מאוחר או מוקדם?
הלכתי לישון מאוחר היום ויש לי בית ספר קפה יעזור?
אם נשארתי ער כל הלילה, והלכתי לישון בשבע בבוקר: האם הלכתי לישון מוקדם או מאוחר?
אני הולך מחר לבית ספר הבעיה שאתמול הלכתי לישון בשתיים