התחברות
הרשמה
למה שאני יושנת מוקדם אני קמה עייפה ושאני יושנת מאוחר אני קמה יותר ערנית ??
24 ביולי 2025, 00:49
שינה
2 תשובות
הכל שאלה של מה את מרגישה את הגוף שלך. עם את ישנה 7 שעות בלילה כל לילה שבעה קבוע את תרגישי נהדר כל היום וערנית.
מ
מנדל . ע
ישנה* וזה כנראה כי הגוף לא רגיל
Shahar
באותו הנושא:
אני עייפה, מתי הכי מוקדם שאני יכולה לישון בשביל לקום בבוקר?
למה שאני הולכת לישון מוקדם אני ממש עייפה ושאני הולכת לישון מאוחר אני לא קרובה לעייפה?
למה אני עייפה כל הזמן גם מתי שאני יושנת 7-8 שעות
אני תמיד עייפה, לא משנה כמה אני יושנת, למשל ישנתי היום בשש בערב קמתי עכשיו
אני רוצה לישון היום מוקדם מה לעשות כדי שאני יקום מוקדם איך לעייף את עצמי ?
אם קמתי מוקדם היום נגיד 8-9 הגיוני שאני היה עייפה עכשיו ?
למה תמיד שאני יושן מאוחר אני רם מוקדם?
אם אני יושן ב5 בבוקר אני יושן מוקדם או מאוחר?
אני יושנת 11 שעות ביום ואני עייפה מה מריך לעשות בשביל שזה יפסיק?
אני כל הזמן עייפה ובלי אנרגיות וכן אני יושנת מספיק זמן, עזרה?
למה גם אחרי שאני יושנת 10 שעות אני עדיין עייפה?