11 תשובות
כן
תנסה להתעורר, תאכל ותשתה משהו, תעשה הליכה קצרה..
כן, תנסה לשתות קפה
שואל השאלה:
אני בכוס קפה השניה
אנונימי
מאוד מוכר
במצבים כאלה נותן לעצמי כאפת התעוררות שוטף פנים ומכניס אותי לאווירת עבודה בכוח, אולי אפילו עם שירי מוטיביישן
שואל השאלה:
שירים תוך כדי השיחה עם לקוחותמ
אנונימי
לפני שאתה מתחיל את השיחה חחח
שואל השאלה:
אבל אין דבר כזה שאין שיחה כל רגע יש לקוח שמתקשר ):
אנונימי
אולי תנסה לדבר איתם תוך כדי שאתה הולך
יעזור לך לפחות לא להרדם בשיחה
תנסה בכוח לדבר עם הלקוח במלא מרץ תדבר הרבה כדי שזה יעורר אותך
קפה לא בהכרח יעזור, תשתה מים על הבוקר, כששותים קפה איך שקמים אתה מכריח את הגוף שלך להתעורר מוקדם ואז העייפות לא הולכת, היא נשארת פשוט היא מגיעה יותר מאוחר ביום, בגלל זה צריך לשתות קפה שעתיים בערך אחרי שקמים, לתת לגוף להתעורר טבעית לבד
תעשה מקלחת קרה, ארוחת בוקר מלאת אנרגיה ותתחיל את היום. אני מאמינה שהעייפות תעבור ברגע שתכנס לקצב של העבודה.
זה תופעה מוכרת כשעובדים מהבית ולא באמת יוצאים או עושים פעילות כל שהיא.