5 תשובות
אוטמטי אני מנחש
ולא פשוט, מצב אוטו, באוטו...
ולא פשוט, מצב אוטו, באוטו...
נראלי שליטה מלאה על המיזוג
כאילו ברכב אחר יש לך רק רמות 1,2,3...
אז אתה יכול לשלוט מאיזה כיוון יצא המזגן
וכולי..
כאילו ברכב אחר יש לך רק רמות 1,2,3...
אז אתה יכול לשלוט מאיזה כיוון יצא המזגן
וכולי..
אוטומטי
מגביר את העוצמה או מנמיך אותה אוטומטי לפי המעלות
מצטרף לשאלה,
אם לנאמן יש בעיה שאני מבקש תשובה גם לשאלה במקום לפתוח עוד שאלה שיסביר לי מה הבעיה עם זה בפרטי
ולשאלה, אני חושב שזה קשור לטמפרטורה בחוץ אבל כנראה שזה לא נכון
אם לנאמן יש בעיה שאני מבקש תשובה גם לשאלה במקום לפתוח עוד שאלה שיסביר לי מה הבעיה עם זה בפרטי
ולשאלה, אני חושב שזה קשור לטמפרטורה בחוץ אבל כנראה שזה לא נכון
באותו הנושא: