התחברות
הרשמה
מה זה אומר במזגן על העוצמה auto?
10 בספטמבר 2024, 03:44
מזגן
חשמל
4 תשובות
זה אומר אוטומטי
ב
בורגר אני לא
אוטומטי
ס
סהכ עוֹד יַלְדָּה יָפָה ❤
^חחח מה לא
ב
בורגר אני לא
הכי חזק
מ
מתולתל עם בעיות
באותו הנושא:
24 מעלות במזגן שעובד טוב זה מוגזם (עוצמה גבוהה)?
הדלקתי את המזגן והיה רעש של חולדה זה אומר שיש אולי חולדה במזגן?
למה אנשים אומרים שמזגן זה מדהים ואז אומרים שגז מזגנים זה רע
במזגן יש AUTO,FAN,DRY מה אלו אומרים?
על איזה כפתור ללחוץ כדאי שהעוצמה במזגן תהיה הכי גבוהה?
מזגן על 17 מעלות על העוצמה הכי גבוהה ועדיין חם לי. תקין?
הקשר בין חוסר גז במזגן לבין עוצמת הקירור - המזגן לא מקרר. האם חסר לו גז?
מה זה אומר Auto Aim במשחקים
מה זה auto במזגן
מה יהיה יותר קר? מזגן על 24 עוצמה 2 או מזגן פשוט על 23?
מה יותר חסכוני במזגן בקיץ - להוריד את הטמפרטורה בכמה מעלות (למשל מ25 ל-23) או להגביר את המהירות של המזגן (לדוגמא להישאר על 25 מעלות אך עם עוצמה 2 במזגן)?