6 תשובות
נראלי שזה קור
תפעילי על חום על ההכי נמוך או שתנהגי כמה דק בלי וזה נראלי יעלם לבד.. כי לא יודעת אם המזגן יכול לגרום לזכוכית להישבר או משהו ולא באלי לגרום לך לקחת סיכון
לא אמור לגרום לזה להישבר אבל שמים על קור וצריך להזיז את זה להגדרה כלשהי כדי שהאדים יעלמו
ציור שנראה כמו חלון ואדים/ מנגל כזה
פעם אמרו לי שהזכוכית יכולה להישבר בגלל זה חחח אז או שחייתי בשקר או שזה קרה פשוט פעם ממש כשהרכבים לא היו ברמה ובגלל זה אני גם מפחדת מדברים כאלה ושזה ישבר
שואל השאלה:
ברור לי שצריך לכוון את זה על החלון
ואגב בסוף המזגן היה אמור להיות על חום :)
אנונימית
שואל השאלה:
מים לא עובדים
אנונימית
נראה לי שזה תמיד קור