התחברות
הרשמה
זה אוכל הרבה דלק אם אני משאיר את האוטו מונע בשביל מזגן?
בערך לשעה
11 ביוני 2026, 19:58
רכב
מזגן
דלק
3 תשובות
לא, כמובן תלוי בגודל המיכל אבל בספק
י
יום יבוא ואני אהיה נאמן סטיפס
לא הרבה
ז
זורואסטר
לשעה זה דיי זניח.
M
Mitz Petel
באותו הנושא:
אני מדברת עם מישהו והוא ממש חמוד אבל הוא משאיר על seen הרבה
אתם מכבים את האוטו במצב כזה או משאירים אותו מונע?
אם נכנסתי במישהו מאחורה עם האוטו, איזה פרטין בדיוק אני משאירה לו?
בנות יש לכם המלצה לדורדוראנט שמונע רטיבות לגמרי אני יחסית מזיעה הרבה וכמובן מונע ריח??
איזה תפקיד בצבא משאיר הכי הרבה זמן פנוי?
רק אני משאיר טיפ לשליחים רק מהפחד שהם יעשו משו לאוכל??
אם אתן לא הייתן באות לעבודה הרבה זמן והקראש שלכן שעובד איתכן היה משאיר לכן פתק
אז עכשיו אם מזמינים משלוח אוכל השליח משאיר את זה מחוץ לדלת?
אני צריך לחקות עכשיו שעה באוטו ואני חייב מזגן איך אני משאיר את האוטו מונע בלי שילך המצבר?
האוטו היה מונע מלא זמן התכבה לבד ועככיו לא נדלק לא כלום אמאלה מה לעשות
אם אני משאיר את הבלוטוס דלוק להרבה זמן, זה לוקח הרבה סוללה?