תשובה אחת
אני גם ככה בהתחלה היה לי איזה קוס שהייתי אמור ללכת אבל בסוף לא כי דפקו אותי בקיצור קצת פחות אבל עדיין מחכה לצבא אני מתייחס לזה כמסגרת חדשה ובכללי מצפה להכיר שם את אשתי חחח
אנונימי
התחברות ל