20 תשובות
גם לי
וגם אני בגיל שלך
אנונימי
את עוד בסדר...
כבר בגיל 8 ידעתי מףה ועד מחרתיים על הצבא.
יש לי שלוש שנים לצו ראשון, חמש שנים לגיוס.
אבל החלום... החלום נשאר בראש.
שואל השאלה:
לגמרי, אני גם בערך כמוך, מגיל 10 ידעתי מה אני רוצה לעשות בצבא.
מהשם שלך אני מבינה שאת רוצה קרבי?
אנונימית
בגיל 10 לא רק ידעתי מה אני רוצה לעשות. מה אני רוצה לעשות ידעתי בגיל 4(אני לגמרי רצינית, יש סיפור.)
בגיל 10 כבר היה חי כל כך הרבה מידע, כל כל הרבה ידע.
עכשיו בגיל 13 אני, בת 13 עוזרת למלשבים. הרבה מלשבים.
וכן, קרבי זה הכי.
לאן את שואפת להגיע?
נו זה טוב להיות מורעל מגיל צעיר, אני גם מורעל לצבא חלום שלי זה עוקץ .הולכים ומתאמנים בשביל להיות הכי מוכנים
שואל השאלה:
אני שואפת לעוקץ, למרות שמבאס שהבנות לא עושות אותו דבר כמו הבנים אבל עדיין. אם לא עוקץ אז מגב. אבל עוקץ זה החלום
לאן את?
אנונימית
את צודקת, הבנות באמת לא עושות מה שהבנים עושים. עושות רק בטש.
לגבי מגב...גם זה בטש, אבל יש קצת יותר אקשן. וזה מאוד תלוי איפה. כי אם ידפקו אותך במחוז משגב...זה עצוב.

אני שואפת להגיע לשלדג.
למרות שבנות עוד לא יכולות להגיע לשלדג. שאיפות זה חשוב. אז אני שואפת למקסימום של המקסימום.
מהאופציות הפתוחות? או חוד רגלי באיסוף קרבי (עדיפות לגדוד 414, אם יפתחו לבנות אז גדוד 636.)
או גדס"מ.
שואל השאלה:
כן לגמרי, גם איסוף רגלי זה ממש טוב. אם יפתחו שלדג לגמרי אשקול את זה, אבל לדעתי לא יפתחו לבנות זו יחידת קומנדו מסווגת מאוד בחיל האוויר והרבה פעמים גם עוברים את קו האויב. אבל נקווה שאולי בעוד כמה שנים ישנו את זה
אנונימית
תאמיני לי שאני ישועת מה זה שלדג את לא צריכה להסביר לי.
וזו לא יחידת קומנדו, זו יחידה עילית.
יש לי 4 שנים עד ליומ"ס 25.(בערך)
יש לי 3 שנים לצו ראשון.
אם הצבא לא יזיז דברים ולא יתנו לי לפחות לנסות, לי ולכל בת אחרת שמעוניינת, אל לא יתנו לנו לנסות, אני אעתור.
דרך אגב, לא ציינת את דעתך על גדס"מ.
את לא מכירה?
שואל השאלה:
חכי שולחת לך הודעה בפרטי יהיה יותר קל
אנונימית
כנל
גם אני ממש ממש רוצה כבר אבל בעזרת השם אצלי זה שנה הבאה
לשואלת השאלה
בנות עושות פחות או יותר מה שבנים עושים בשטח (מעצרים חיפושים וכו...) אבל אם תפרוץ מלחמה אנחנו ניכנס לעזה וכאלה
גם היום יש מבצעים שקטים כאלה אבל ממש לא כולם יוצאים לזה
^
בנים עושים מבצעים, בנות לא.
כן אני יודע אבל לא הרבה מבצעים הרוב זה סתם מעצרים וחיפושים
אתה גם יכול לצאת אפילו לשני דברים ביום אחד!?
בטש עושים גם בחיר קל, עוקץ לבנות זה כמו להיות בחיר קל עם כלב.
הבנים יוצרים למשימות הרבה יותר מסובכות, גם בשטח אויב.
צהל זה גוף שחור ומעיק. אומר את זה כחייל סדירניק
^
אולי פשוט אל תענה?