16 תשובות
יש מלא משנות שירות ומכינות
שואל השאלה:
אוקיי כי זה פשוט מרגיש לי שאני מבזבזת את הזמן שלי בלעשות כלום בזמן שכולם כבר יתגייסו והם גם ישתחררו לפניי :(
אוקיי כי זה פשוט מרגיש לי שאני מבזבזת את הזמן שלי בלעשות כלום בזמן שכולם כבר יתגייסו והם גם ישתחררו לפניי :(
אנונימית
שואל השאלה:
ואני בכלל לא בחרתי לדחות שירות
קיבלתי דחייה על רפואי
פשוט נתנו לי פרופיל זמני ודחיית שירות על משהו ששלחתי להם כמה ימים לפני שהייתי צריכה להתגייס ^-^
ואני בכלל לא בחרתי לדחות שירות
קיבלתי דחייה על רפואי
פשוט נתנו לי פרופיל זמני ודחיית שירות על משהו ששלחתי להם כמה ימים לפני שהייתי צריכה להתגייס ^-^
אנונימית
כולה 19 וחודש איזה שטויות אף אחד לא מתגייס בול מתי שהוא 18 בערך 18 וחצי ככה אז חצי שנה הבדל וגם יש מלא משנות שירות ומכינות שגם 19 כמוך ויש לוחמות שחותמות שנתיים שמונה ובנים גם שנתיים שמונה אז את סתם
לא מוזר בכלל.
יש לי מלא חברים שמתגייסים בגיל 19.
יש לי גם חברה שאם היא מתעכבת טיפה עם הגיוס שלה היא תתגייס בגיל 21 (נשארה שנה+שנת שירות+נולדה מאוד מוקדם) אז כל עיכוב קטן והיא תתגייס הרבה יותר מאוחר מכולם.
יש לי מלא חברים שמתגייסים בגיל 19.
יש לי גם חברה שאם היא מתעכבת טיפה עם הגיוס שלה היא תתגייס בגיל 21 (נשארה שנה+שנת שירות+נולדה מאוד מוקדם) אז כל עיכוב קטן והיא תתגייס הרבה יותר מאוחר מכולם.
שמעי גם לי דחו את הגיוס ואני אתגייס בערך בגיל 18.8 ואני עוד מתגייסת ללוחמה אז אשרת יותר זמן, אל תראי את הדחייה כדבר שלילי, תנסי לנצל את הזמן עד הגיוס
שואל השאלה:
אני מנסה
רציתי ללכת לעבוד אבל אני כבר שלושה חודשים מחפשת עבודה ולא מוצאת
ועד שמצאתי משהו זה היה מקום חרא ומגעיל ועזבתי אחרי יום :/
אני כל הזמן עם עצמי בבית אני לא עושה כלום כמעט אין לי עם מי
אני מנסה
רציתי ללכת לעבוד אבל אני כבר שלושה חודשים מחפשת עבודה ולא מוצאת
ועד שמצאתי משהו זה היה מקום חרא ומגעיל ועזבתי אחרי יום :/
אני כל הזמן עם עצמי בבית אני לא עושה כלום כמעט אין לי עם מי
אנונימית
אני מתגייס ב20 כפרה. תסיים את השנה שיש לך וזהו. אני עכשיו י'ד ושוברים אותי עד שנה הבאה
אני עבדתי בערך 3 חודשים ועכשיו אני מנצלת את הזמן כדי לעשות ספורט, תנסי להתעסק באיזה תחביב, לא חייבים לעבוד עד הגיוס^^
לא.
נופ
לא מוזר, הרבה מתגייסים בגיל הזה. יש גם אנשים שמתגייסים מעל גיל 20
מכיר מישהי שהתגייסה בגיל 22. ויש מלא עולים שמתגייסים אפילו בגיל 25. 19 זה נורמלי לגמרי
זה לא מוזר בכלל זה לגיטימי והגיוני
שואל השאלה:
lipstrap
זה כזה קשה להסתכל ולראות שאני בת?
וזה שאתה מתגייס בגיל 20 ואתה יד זה מבחירה שלך, אני לא בחרתי לדחות שירות ולהתגייס מאוחר ככה שזה לא אותו דבר.
lipstrap
זה כזה קשה להסתכל ולראות שאני בת?
וזה שאתה מתגייס בגיל 20 ואתה יד זה מבחירה שלך, אני לא בחרתי לדחות שירות ולהתגייס מאוחר ככה שזה לא אותו דבר.
אנונימית
לא
באותו הנושא: