10 תשובות
שואל השאלה:
תודה חברים
אתם רואים את זה אותה קבוצת גיל עדיין או שרואים את 20 כאילו גיל אחר? סתם מתה לדעת כאילו אני מרגישה אותו דבר שהרגשתי כשהייתי 18 (אני סוף 19 עכשיו) ויש לי מלא חברות בנות 17-18 ולא מרגיש לי שאנחנו שונות
אנונימית
אני מתגייס בגיל 20
זה מרגיש לי קצת מוזר(במיוחד כי אני נראה קצת מבוגר, אפילו לגילי),
כן יש אנשים שמתגייסים בגיל הזה, כאלו שעשו יג יד, עתודה, מכינה, שנת שירות וכל זה מתגייסים בגיל 19 ו20
גם בחורי ישיבות הסדר.

כן הייתי רוצה להתגייס לפלוגה שיש בה לפחות עוד בן 20 אחד (בוכהה)
אולי נשרת יחד xd
מתי הגיוס שלך, איפה את משרתת? (תעני בפרטי אם את רוצה)

אני כן רואה את זה קצת בתור גיל אחר. יש הרבה במשותף אבל בו בזמן זה מרגיש שאתה במקום קצת שונה.
אני לא חושב אבל שיהיה בעיה להתחבר בהכרח, אני כן חושב שזה וודאי לא אותו דבר כמו גיל 18. אבל זה בסדר שזה לא אותו דבר.
כשהתגייסתי היו איתי בטירונות בנות 20 אפילו אחת בת 24 נשואה שעלתה לארץ מאיפשהו לא זוכר בקיצור זה לא כזה נדיר ולא ממש מתרגשים מזה הכל בסדר
וזה באמת מרגיש אותו גיל כאילו אין הבדל ממש
הנדסאים/עולים חדשים/ לפעמים גם מתנדבים מתגייסים בגיל הזה.
בכללי שאת בצהל את נחשפת לכל מיני אנשים עם סיפורים שונים.
כמובן שהרוב התגייסו בגיל 18, אבל את תכירי גם כאלה שאצלם זה לא המצב.
בהצלחהה
^^ בהצלחה!
שואל השאלה:
תודהה!!
אנונימית
זה קורה וזה לרוב באמת שטויות, לאף אחד לא אכפת
לא מוזר
שואל השאלה:
תודה
למי ששאל, אני מתגייסת בספטמבר אבל לטירונות כללית בלי שיבוץ ומשם ממשיכה לקרבי, מסלול טיפה מוזר חח אני כרגע בתהליך בניסיון לשנות את זה כדי שאוכל לקבל כבר עכשיו שיבוץ חי"ר (תחזיקו לי אצבעות)
אנונימית