10 תשובות
כן גם אני
גם אני אמרתי את זה פעם ואני מתחרטת
אנונימית
לא יודעת בא לי לא להיות בבית ספר ולא בצבא ולא בעבודה בא לי להיות בפנציה
שואל השאלה:
אני בןכה בפנסיה
אני בןכה בפנסיה
אופס
הגיוני
גם אני
גם אני
גם לי בא
גם לי
בטח הגיוני גם לי בא
קרה לי
באותו הנושא: