10 תשובות
כן גם אני
גם אני אמרתי את זה פעם ואני מתחרטת
אנונימית
לא יודעת בא לי לא להיות בבית ספר ולא בצבא ולא בעבודה בא לי להיות בפנציה
שואל השאלה:
אני בןכה בפנסיה
הגיוני
גם אני
גם לי
בטח הגיוני גם לי בא
קרה לי