5 תשובות
נראלי תגיד לה שכל פעם שאת.ה לידה שתדבר אליך בלשון נקבה
כאילו ויש עוד אנשים
^אולי לא כל פעם אבל ספציפית כשאתם ליד אנשים טרנספובים
אולי תנסה בכללי להגיד לה לפני המסיבה אם יוצא לכם להתראות לפני, אז בכלליות אם אתם ליד קבוצה גדולה של אנשים שאתה פחות מרגיש בנוח לידם אז לא לפנות בלשון זכר?

או אולי פשוט ישר אחרי ההפתעה תיקח אותה שנייה לצד..?
באמת מצב די בעייתי :")
שואל השאלה:
לא יוצא לנו בכלל להתראות לפני, ואחרי ההפתעה לא יהיה ממש זמן לקחת אותה לצד כי כנראה כולם ידברו איתה
אנונימי
התחברות ל