310 תשובות
מה אמא שלך כועסת שאתה מגלח את השפם
שואל השאלה:
זקן, והיא כועסת שאני לא מגלח אותו
אנונימי
ואתה רוצה לגלח אותו?
שואל השאלה:
לא
אנונימי
אז לא הבנתי מה אתה רוצה
שואל השאלה:
שאמא שלי לא תכריח אותי לגלח אותו ולא תעשה לי מניפולציות
אנונימי
אתה פיזית הרגע רשמת לי שהיא לא רוצה שתגלח אותו
שואל השאלה:
רשמתי שהיא מכריחה אותי לגלח אותו
אנונימי
שואל השאלה:
רשמתי שאם אני לא מגלח את הזקן היא לא באה לבקר אותי
אנונימי
אה אופסי לא הבנתי נכון
תעשה מה בראש שלך ותנסה אולי לדבר איתה על זה
שואל השאלה:
אני לא מתכוון לגלח את הזקן
השאלה שלי היא מה לעשות לגבי אמא שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ואי אפשר לדבר איתה היא לא מקשיבה היא אומרת שאני עושה עליה מניפולציות
אנונימי
אז כפרה עלייך אין עם מי לדבר פשוט תתעלם
שואל השאלה:
להתעלם מזה שאמא שלי מסרבת להפגש איתי?
אנונימי
תקשיב לא נעים לי אבל לא נראלי שכזה אכפת לה להיפגש איתך כי אני שמה את כל הכסף שלי אם יש עוד אמא שתגיד לבן שלה אם אתה מגלח את הזקן אני לא נפגשת איתך יותר זה אפילו לא הגיוני
שואל השאלה:
זה למה כואב לי
אנונימי
זה יהיה לך כואב אבל תגיד לה שאם היא לא מקבלת אותך וממשיכה לעשות עליך מניפולציות ואולטימטומים אין לכם שום סיבה להמשיך להיות בקשר
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי בעבר כבר כמה פעמים לנתק איתה קשר אבל זה תמיד כואב מידי
אנונימי
ברור שזה כואב אבל אמא שלך רעילה לך ופוגעת בך
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל זה הורג אותי מבפנים כשאני מנסה לנתק איתה קשר
אין לי הרבה משפחה, רק היא, אבא שלי, אחותי שניתקה איתי קשר, דודה של אבא שלי, ובן דוד של אמא שלי. וגם היא וגם אבא שלי טרנספובים.
אנונימי
אז תגרום לה להבין שזה לא משנה ושאתה חושב שזה יפה ושזה לא קשור לכלוםכי אתה תמיד אתה באישיות
שואל השאלה:
ניסיתי
אנונימי
אז היא רוצה שתעשה עוד פעם שינוי באמת תגיד לה באמת מה את רוצה
אנונימי
ומה היא אמרה
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימי
אפשר לגלח את הזקן או לא לגלח אותו, אם לא ניסית לשכנע אותה כבר.
אל תגלחי אם זה חשוב לך
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתה המון... היא אומרת שאני עושה עליה מניפולציות
אנונימי
^
אז אין מה לעשות חוץ מלהקשיב לה או לא להקשיב לה.
אם היא מציבה אולטימטוים כאלה אולי כדאי שלא תהיה בקשר איתה..
כמובן בחירה שלך אבל היא לא נשמעת שטוב לך להיות לידה
אנונימית
אמא לא צריכה להתנהג ככה לבן שלה ורק שהיא תפסיד את האמון שלך בה היא תבין שהיא לא יודעת לגדל את הילדים שלה אם זה ככה. ולא נורא שלא תבוא. אל תעשה דברים בשביל שאנשים אחרים יהיו מרוצים ממך תעשה מה שטוב לך:')
אנונימית
שואל השאלה:
^^אמרתי לה את זה אלף פעם
אנונימי
גוף שלך החלטה שלך
אני מצטערת לשמוע שזה מה שאתה חווה
זה לא מגיע לך,תסביר לה שהיא צריכה לקבל אותך כמי שאתה,וזה לא בסדר שהיא שמה אולטימטום כזה
שאין לך רצון להפסיק את הקשר איתה,אתה מחפש נטו קבלה מהצד שלה
אם תבוא לבית שלה היא פשוט תגרש אותך ?
אנונימית
לא יודעת לדעתי אמא שלך צודקת
אני לא מבינה את האנשים שחותכים את הגוף שלהם, משנים דברים, הופכים כזה ללא בריאים כדי להיות מה שהם לא

אוקיי אז "את מרגישה שאת בן" יש מלא יתרונות בלהיות בת ומלא חסרונות בלהיות בן ולהפך.
כל אחד נולד מה שהוא וצריך להיות שמח בזה


אמא שלך רוצה לטובתך ובמקום לוותר לך כדי שהיחסים שלך יהיו טובים היא רוצה שלא תהרסי לעצמך את החיים

אני אומרת לך בתור מישהי שרצתה מאוד להיות בן, התלבשה כמו בן, אוהבת בנות, ורצתה שיער קצר ושרירים.
אני שמחה שלא נהייתי טראנס, זה היה הורס לי את החיים
שואל השאלה:
לנסוע לבית שלה בתחבצ ייקח לי שעתיים...
אנונימי
שואל השאלה:
היא צודקת בזה שהיא מכריחה אותי לעשות משהו שיגרום לי להרגיש ממש ממש רע כדי להפגש איתה? ביקשתי מטרנספובים לא להכנס
אנונימי
^
זה תלוי בקונטקסט ולמה היא עושה את זה; יכול להיות שהיא ראתה מקרי אקסטרים וזה מדאיג אותה
אני חושבת שזה שווה את השעתיים או שתבקש מחבר שיסיע אותך כי זה עדיף מאשר לוותר על קשר או להוריד את הזקן
אנונימית
^^^אני אומרת את דעתי ורוצה לטובתך
שואל השאלה:
היא לא בבית אבל
היא במרכז העיר של העיר שהיא גרה בה
ואין לי מפתח לבית שלה
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה לטובתי?
אנונימי
^
יכול להיות שהיא יודעת עליך משהו שאנחנו לא, כמו הסיבות שהגעת למסקנה הזו
שואל השאלה:
ביקשתי מטרנספובים לא להכנס, בבקשה תצאי מהשאלה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
איזו מסקנה?
אנונימי
^
למסקנה שגרמה לך להתנהג כך
שואל השאלה:
דיברתי לאנימאגניבה
אנונימי
שואל השאלה:
להתנהג איך?
אנונימי
שואל השאלה:
להיות טרנס? אני מאובחן עם דיספוריה מגדרית כבר 8 שנים, על הורמונים 3 שנים, ההורמונים עשו לי רק טוב, אמא שלי נטו טרנספובית
אנונימי
אוקיי, עצוב קצת שהאנשים הכי קרובים אליך לא תומכים בך. תנסה לדבר עם מישהו מהמשפחה שלך שהכי קרוב אליהם ואולי הם יצליחו לשכנע את אמא שלך אחרת.
אופציה נוספת, תכתוב לה מכתב ותשפוך שם את כל רגשותיך; תעשה את זה עצוב.
אמא שלך כנראה תזיל דמעה ותרגיש אשמה וכך היא תתחרט על מה שהיא אמרה לך.
על תוריד אח גוף שלך החלתות שלך
^^^
זה נכון שהורמונים עשו לך טוב.
אולי זה הדבר הנכון ואולי זה לא, הנקודה היא שלאמא שלך יש יותר מידע עליך מאיתנו.
שואל השאלה:
אני קוסמו-ניסיתי, באמת שניסיתי
אנונימי
שואל השאלה:
אמא שלי נטו טרנספובית, היא לא מאמינה למה שאני מרגיש, מה שאני חווה, והסבל שעברתי
אנונימי
תסביר לה שאתה לא רוצה, וזה זכותך, זה הגוף שלך, ואתה מחליט מה לעשות, כי אתה זה אתה. ואף אחד לא יחליט עליך.
אולי לנסות להסביר את עצמך ואם היא לא מקבלת החלטות שלה אל תקח אישית

אני לא מצליחה להבין היית בעבר בת והיא לא מקבלת אותך כבן כרגע?
אנונימית
^^
זה תלוי בגיל של השואל.

^^^
אולי זה נכון ואולי זה לא, אני לא מכיר אותך או אותה.
כבר אמרתי שאין הרבה אופציות ואין למה לנסות לשכנע אותה אחרי כל הניסיונות.
שאלה לא קשורה ^^^ אבל למה אתה נמשך?
שואל השאלה:
אני טרנס מבת לבן
אני בן 22
ואני לא רואה איך המשיכה שלי רלוונטית...
אנונימי
היא לא תכניס אותך ?
אנונימית
^^
בגיל הזה מותר לך להחליט מה תעשה; היא לא קיבלה את הדרך חיים שלך ותצטרך להתקדם הלאה.
שואל השאלה:
היא לא בבית ואחותי לא תכניס אותי
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי להתקדם הלאה
ניסיתי לנתק קשר
המון פעמים
זה לא עובד
אנונימי
לא קשור נתו סק^רנות אח
^^
מה לא עובד בזה?
שואל השאלה:
כל פעם שאני מנסה לנתק קשר אני חוטף התקפי חרדה ונהיה במצב נפשי נוראי ומגיע לאשפוז פסיכיאטרי
אנונימי
^
אתה צריך טיפול נפשי. עצות בסטיפס לא יעזרו.
שואל השאלה:
אני בטיפול נפשי
אנונימי
^
תדבר איתם על התלות שלך לאמא.
שואל השאלה:
זה לא רק לאמא שלי, זה בכללי למעט משפחה שיש לי, ואני מדבר איתה על זה
אנונימי
^
תמשיך לפתח את בריאות הנפש שלך. המצב הנפשי שלך ישפיע על שארית חייך. בהצלחה.
שואל השאלה:
אבל מה אני אמור לעשות עכשיו? ברגע זה?
אנונימי
איזה בולשיט, תגלח את השפם שלך. אמא שלך יותר חשובה מדמות לא אמיתית
^^
להיות איתה במערכת יחסים רק אם זה מה שאתה רוצה.
לבנות חיים יציבים ולמצוא מקורות חברתיים אחרים.
שואל השאלה:
איזה דמות לא אמיתית? וזה זקן
ואני אצטרך להתמודד עם המון דיספוריה אם אני אגלח אותו
איך אני מוצא מקורות חברתיים אחרים?
אנונימי
^
השאלה היא האם תעדיף להיות עם אמא שלך או מראה קוסמטי.

מקומות חברתיים:
1. עבודה/התנדבות
2. אוניברסיטה
3. מוסדות
4. מתנ"סים
5. אירועים
שואל השאלה:
זה לא קשור למראה קוסמטי, זה קשור לדיספוריה מגדרית ואיך שאנשים רואים אותי
אנונימי
^
איך שאנשים מגיבים למראה שלך קשור למה שתחשוב על המראה שלך, אז זה קשור לחיבור שלך למראה קוסמטי ואיך מגיבים אליו.
שואל השאלה:
זה לא קשור למה שאני חושב על המראה שלי, אני פשוט נראה כמו בת כשאין לי זקן
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא עניין של המראה עצמו, זה עניין של היחס של הסביבה
אנונימי
שואל השאלה:
אם לא הייתה לי דיספוריה מגדרית כזאת קשוחה ואנשים היו רואים בי בן הייתי מגלח את הזקן בלי לחשוב פעמיים
אנונימי
^
אתה אומר שזה לא קשור לאיך שאתה חושב על המראה שלך ואומר שהבעיה היא שלדעתך זה נראה כמו בת ושלהיראות כך זה בעייתי עבורך. [החלק עם הדיספוריה המגדרית]

אתה מוסיף שלא תרצה שאחרים כמו בת. [החלק של הסביבה]

כמו שאמרתי בהתחלה, זה קוסמטי: הבעיה היא הדעה שלך והדעה של אחרים לגבי המראה שלך עם זקן.
אולי זה לא קשור אבל
איך הצלחת לגדל זקן?
כי חשבתי שזה לא אפשרי בגוף של נקבה אז מעניין לדעת איך


אולי לא אפשרי זאת הגזמה אבל אני חושב שהרעיון עבר
שואל השאלה:
זה לא רק לדעתי, זה לדעת כולם
אנונימי
שואל השאלה:
אחיו הקטן של עודד אני על הורמונים
אנונימי
מזריקים אח^
^^^
כמו שאמרתי, הבעיה היא הדעה שלך והדעה של אחרים לגבי המראה שלך עם זקן
שואל השאלה:
הבעיה היא הדעה, לא המראה עצמו
וזה לא משנה
מה שמשנה זה איך זה משפיע על הבריאות הנפשית שלי
אנונימי
^
זה מה שאני אומר. הבעיה היא הדעה לגבי המראה הקוסמטי.

עכשיו חזרנו להתחלה: האם אתה מעדיף שאחרים יגיבו למראה הקוסמטי באופן שנוח לך או להיות בקשר עם אמא שלך?
מליאדס אני גם נראה לא טוב בלי זקן מגדלים אז מה הבעיה שהוא רוצה לגדל זקן כדי להראות יותר כמו מה שהוא ופחות כמו המגדר השני?^
^
לא אמרתי שזו בעיה.
הראיתי את הדילמה: קשר עם אמא שלו או דעות שלו ושל אחרים לגבי המראה שלו.
שואל השאלה:
אני מעדיף שאמא שלי לא תשים לי אולטימטומים של או להיות צריך להתמודד עם דיספוריה קשה או להיות בקשר איתה
אנונימי
בה אתה לא שולט אבל^
זה נראה כאילו אתה מסרב לקבל עצות, נתנו לך פה עצות מעולות ולכולם אתה עונה שהיא לא מוכנה להקשיב, אז מה אתה מצפה שנעשה?
^^^
זה נכון שאתה מעדיף שהיא לא תציב תנאים, אבל זה מה שהיא עושה וזו הדילמה.
האם להקשיב לתנאים שלה או שלא?
שואל השאלה:
אתה יודע בכלל מה זה דיספוריה? איך זה להתמודד עם זה? אתה מציג את זה כאילו זה קליל וזה ממש ממש לא
אנונימי
סבבה הבנתי
תודה
שואל השאלה:
לאיודעתמהלרשום זה לא אשמתי שהיא לא מוכנה להקשיב, אני מחפש עצות שעוד לא ניסיתי
אנונימי
^^^
לא אמרתי שום דבר על הקושי של זה, רק אמרתי מה הבחירה: קשר עם אמא שלך או דעות על מראה חיצוני.
שואל השאלה:
איך שהתייחסת לזה גרם לזה להשמע קליל
אנונימי
^
זו לא הייתה הכוונה, אמרתי מה האופציות.
לא אמרתי דבר על הקושי של הבחירות.
אתה לא צריך להיות בסביבת אנשים שעושים לך רע, אתה צריך להוציא אותם מהחיים שלך לא משנה אם זה קשר דם או לא, תכתוב לה או תומר לה את מה שאתה מרגיש
ענית לי? אם כן אז לא אני לא יודעת אבל תסמוך עליי שאני יודעת על הרבה דברים אחרים. לא ביטלתי את הרגשות שלך ולא אמרתי שמה שאתה חווה לא אמיתי, רק אמרתי שץנסה לקבל את העצות במקום לחפש מה לא טוב בהם
אה לא ענית לי, מתנצלת
שואל השאלה:
האופציות האלה קשות מידי
זה או לאבד קשר עם בן אדם קרוב או להתמודד עם משהו שהרס לי את החיים
אנונימי
^
אני מבין אותך, אבל אי אפשר לשנות את זה. תצטרך להחליט ולהקריב.

^^^^
לא בהכרח. יש לה נקודת מבט שונה על החיים משלנו; זה לא אומר שאי אפשר לטפל בזה.
לא הכל שחור או לבן. זה לא "אנחנו נגדם".

*אפשר למצוא פשרה עם אנשים שאתה לא מסכים איתם.
תשמע זה לא בסדר, עדיף לך לדבוק בזכויות שלך מאשר להקשיב למניפולציות שלה. תגיד לה שאתה לא מגלח את הזקן, ואתה מבקש שהיא תכבד אותך כמו שאתה ותפגוש אותך. ואני יודעת שזה פוגע, אבל אם היא לא מכבדת את הזכויות שלה אתה לא צריך להתפשר בשבילה.
שואל השאלה:
אני מחפש פתרון שלא דורש ממני לסבול
אנונימי
אז שלא תבוא.
בעיה שלה.
היא צריכה לקבל אותך כמו שאתה.
^^
אין. עברנו על הפתרונות האפשריים ואמרת שכל אחד מהם גורם לך לסבול.
שואל השאלה:
אני בטוח שיש משהו שעוד לא ניסיתי
חייבת להיות עוד אופציה
אנונימי
^
ניסית לשכנע אותה, לא עבד. יש 2 אופציות... אני לא יודע למה אתה מצפה, בהצלחה.
לדעתי תסע את השעתיים האלה ותחכה מול הדלת עד שתכניס אותך אני מאמינה שהיא תכניס אותך כי מה תשב מול הדלת ?
שווה לפחות לנסות
אנונימית
אח סיפור שונה אבל אני גם לא בקשר אם שני ההורים(מסיבות שונות) כואב אבל ככה זה
^^
אני לא חושב שזו שיטה שתכבד אותו או את אמא שלו. [להיתקע ליד הדירה שלה כדי לאלץ אותה להכניס אותו]
^לפעמים צריך קצת קשר בכוח בהתחלה בשביל שיחה כמו שצריך בארבע עיניים
אנונימית
תתמודד
לא^
לפי ההגדרה המדעית אתה צודק^
אבל מבחינת המוח שהמוח זה מי שאתה זה גבר גבר שנולד בגוף של אישה
חיים שלו בחירות שלו צריך לדעת לכבד וזה הכול^
לכבד כול אדם זה לא קשה על תצאי איתו זה סבבה אבל כבוד בסיסי^
שואל השאלה:
ביקשתי מטרנספובים לא להכנס
אנונימי
גם אני במצב דומה לשלך,
רק שאני לא רוצה זקן
אבל שלי מכריחה אותי ללבוש וורוד ולעשות עוד דברים עם וורוד
והיא ואח שלי עוד פונים אליי בנקבה גם
פשוט תנתק ממנה קשר
וגם אני גבר טרנס
שואל השאלה:
דיווחתי על כל התשובות שלך, בהצלחה בהמשך הדרך3>
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא פשוט לנתק קשר עם המשפחה
אנונימי
תודה נסיכה גם לך
אני יודע
אבל היא גם ככה לא תומכת בך
שואל השאלה:
מה הקטע של אנשים לפגוע בכוונה בבן אדם במיוחד אחרי שהוא ביקש לא לפגוע בו? מאיפה כל הרוע הזה?
אנונימי
רק אמרו את דעתם מה את רוצנ
יש דבר כזה הזרקות הורמונים
שואל השאלה:
אף אחד לא שאל את דעתך
להפך, אמרתי בפירוש שאין לדעה שלך מקום בשאלה הזאת
אנונימי
תעשה מה שאתה רוצה. לא מגיעה לך אמא כזאת שלא מקבלת אותך כמו שאתה!
שואל השאלה:
אני ערה וכולם ישנים אני על הורמונים וגם יש לי pcos
אנונימי
תחיה עם האמת שלך כי בסופו של דבר זה החיים שלך והאושר שלך, אמא שלך צריכה להבין שיש לה בן ולקבל את זה שהיא רוצה שתהיה מאושר. אל תגלח
אבל למה אתה מדבר על עצמך כבת
הנה בול כפרה עלייך אז למה לי אין מקום אצלך אבל לך חייב להיות מקום אצלי?
המוח זה מי שאנחנו זה גבר גם השני פה זה גבר זה הכול^^^
שואל השאלה:
אני לא מדבר על עצמי בבת, דיברתי למשתמשת שקוראים לה אני ערה וכולם ישנים
אנונימי
אה
אוקיי
שואל השאלה:
מתי אמרתי שחייב להיות לי מקום אצלך? להפך, אני ביקשתי שלא תתערבי
אנונימי
שואל השאלה:
ביקשתי בפירוש שלא תגידי את דעתך
אנונימי
אני בדיוק התחלתי לכתוב עלינו ספר נוסף שאולי יעודד אותך

"קולין תמיד ידע שהוא אמור למלוך על הממלכה שלו. הוא עמד להינשא לאישה - הילרי, המלכה בעלת כוח האש. קולין שלט במים - ביחד הם היו הפכים מושלמים. קולין נשך שפתיים למחשבה והמשיך לבהות בשקיעה. לא מזמן קרה לו משהו מסעיר במיוחד, ששינה את כל כיוון המחשבה שלו - עד היום הוא אהב בנות, כן, כולם ידעו את זה, ואם קולין יגיד להם את זה, קולין היה די בטוח שההורים שלו יתחרפנו. שלא לדבר על זה שלהילרי אולי ישבר הלב. אבל איך הוא יכול לעשות זאת לג'יימס? ג'יימס כל כך נמשך אליו, זה היה ברור כמו שהשמש צהובה. או אדומה, במקרה שלו, בשקיעה, כשהוא היה לידו. עכשיו קולין לא יכל יותר לחכות. הוא רץ לחדר שלו, התארגן, נפרד מאמו והלך החוצה. בחוץ ג'יימס חיכה לו בחיוך. הוא נישק את קולין קצרות על המצח, מה ששלח את הלב של קולין למאדים. קולין חייך. הם הלכו יד ביד בשביל. "יש חדש בקשר למלכה?" שאל ג'יימס בדרך. קולין הניד בראשו בהקלה. "היא רק מתארגנת לקראת החתונה." הוא גלגל את עיניו באומרו את הדברים האלה. " ' אני צריכה שהכל יהיה מושלם! ' " הוא ציטט אותה. ג'יימס צחק. "אז..." ג'יימס אמר ואז השתתק. דממה כבדה נפלה בינהם. קולין כחכח בגרונו. "אנחנו הולכים לדבר על זה עכשיו? כי אני לא חושב שיש משהו לעשות עם זה עד שאני אגיד שאני לא רוצה את זה להורים שלי." אמר. "אז תתחיל לחשוב על זה?" אמר ג'יימס. קולין הנהן ונאנח. "אני בטוח שיהיה בסדר," אמר ג'יימס.

"קולין תמיד ידע שהוא אמור למלוך על הממלכה שלו. הוא עמד להינשא לאישה - הילרי, המלכה בעלת כוח האש. קולין שלט במים - ביחד הם היו הפכים מושלמים. קולין נשך שפתיים למחשבה והמשיך לבהות בשקיעה. לא מזמן קרה לו משהו מסעיר במיוחד, ששינה את כל כיוון המחשבה שלו - עד היום הוא אהב בנות, כן, כולם ידעו את זה, ואם קולין יגיד להם את זה, קולין היה די בטוח שההורים שלו יתחרפנו. שלא לדבר על זה שלהילרי אולי ישבר הלב. אבל איך הוא יכול לעשות זאת לג'יימס? ג'יימס כל כך נמשך אליו, זה היה ברור כמו שהשמש צהובה. או אדומה, במקרה שלו, בשקיעה, כשהוא היה לידו. עכשיו קולין לא יכל יותר לחכות. הוא רץ לחדר שלו, התארגן, נפרד מאמו והלך החוצה. בחוץ ג'יימס חיכה לו בחיוך. הוא נישק את קולין קצרות על המצח, מה ששלח את הלב של קולין למאדים. קולין חייך. הם הלכו יד ביד בשביל. "יש חדש בקשר למלכה?" שאל ג'יימס בדרך. קולין הניד בראשו בהקלה. "היא רק מתארגנת לקראת החתונה." הוא גלגל את עיניו באומרו את הדברים האלה. " ' אני צריכה שהכל יהיה מושלם! ' " הוא ציטט אותה. ג'יימס צחק. "אז..." ג'יימס אמר ואז השתתק. דממה כבדה נפלה בינהם. קולין כחכח בגרונו. "אנחנו הולכים לדבר על זה עכשיו? כי אני לא חושב שיש משהו לעשות עם זה עד שאני אגיד שאני לא רוצה את זה להורים שלי." אמר. "אז תתחיל לחשוב על זה?" אמר ג'יימס. קולין הנהן ונאנח. "אני בטוח שיהיה בסדר," אמר ג'יימס.

"
בכללי יש לי המון ספרים שאני כותב בנושא
שואל השאלה:
איך זה עוזר לך בחיים להיות בן אדם רע ובריונית?
אנונימי
שואל השאלה המשפחה עושה לך רע? אתה מנתק קשר לא מתאים לך התנאים שאמאשך מציבה לך? אל תראה אותה
אין לך למה להכריח אחרים לקבל אותך
שואל השאלה:
היא המשפחה שלי, זה לא כזה פשוט, למה אמא שלי מציבה לי תנאים כדי שהיא תאהב אותי? היא זאת שהחליטה להביא אותי לעולם
אנונימי
אני לא בן אדם רע ואני לא בריונית תאמיני לי את לא יודעת עליי כלום
שאלת שאלה בסיפס היא פתוחה לכולם בחרתי לענות לא מתאים לך? אל תשאלי שאלות בסטיפס
אבל תתעוררי על החיים שלך ואם אפילו אמא שלך לא מקבלת את זנ כנראה יש סיבה
היא לא בחרה ילד או ילדה אתה גבר תגדל זקן כדי להראות כמו אחד עדייף בלי אימא מאימא שעוד תגיד לך לרדת מסיקל
החלטה שלך אבל אישית אם הייתי בסיטואציה שלך הייתי מסבירה לה שאני אעשה מה שאני רוצה עם הגוף שלי ואם היא לא רוצה לבקר אין בעיה אבל אם היא מתחרטת היא מוזמנת לבוא.
שואל השאלה:
בסטיפס יש חוקים
את לא עונה על השאלה, את מעליבה ומקללת, ואז את אומרת שזאת זכותך ואת בן אדם טוב? את עיוורת?
אנונימי
אחות אני לא מכיר אותך אבל ממה שראיתי ואמרת את לא מכבדת את פשוט תוקפת בלי שסה נותן לך כלום רק פוגע בגבר אם בעיות בנפש את בן אדם רע זה הכול^^
את לא מכירה אותי מה את רוצנה
שואל השאלה:
זה כמו שאני אגיד לך לא לגעת בי בצורה מינית מראש, את תתפסי לי בחזה, אני אגיד שאת חוצה גבול שהצבתי מראש ואת תתחילי לקלל אותי
זה אותו דבר
אני יודע כי עברתי הטרדה מינית כזאת בדיוק וזה אותה ההרגשה
אני מרגיש מחולל ומגעיל כל פעם שאת כותבת תשובה
אנונימי
ממה שרשמת פה(ונכון לפי ההגדרה המדעית אבל כבר רשמתי על זה^
מצתער שעברתה את זה אח^
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
מתי ענית על השאלה ששאלתי? אף תשובה שלך לא ענתה לי על השאלה, כל מה שאת עושה זה לרדת עליי ולקלל אותי
ואני נולדתי טרנס ואני מאובחן עם דיספוריה מגדרית, זה לא עניין של מה יותר קשה
מה גם שהתחלתי לחוות התעללות מינית רק אחרי שיצאתי מהארון בתור טרנס
אנונימי
שואל השאלה:
ומתי אמרתי שלא עברת כלום? סה"כ הסברתי לך איך את גורמת לי להרגיש
אנונימי
אין על מה אח ^^^
שואל השאלה:
את אומרת שאני מגזים אבל אף פעם לא חווית דיספוריה מגדרית ואף פעם לא היית בנעליים שלי את לא יודעת איך זה מרגיש ואת לא יכולה להחליט איך זה מרגיש
אנונימי
ברור שיכול להיות שגם עברת ולא מזלזל אחות אבל לא צריך לתקוף בן אדם בגלל זה^
רציתי לתייג אותה סליחה אח*^
שואל השאלה:
הכל טוב
אנונימי
גם צריך פשוט לכבד כי להבין אני לא יכול לא משנה כמה אני רוצה כי אני גבר שנולד בגוף של גבר עצלך זה שונה אבל כול הכבוד לך יהיה בסדר בהמשך בהצלך^
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
מה ההבדל בין תמונת אנימה לתמונה שיש לך?... אני באמת שואל
אנונימי
מהניסיון האישי שלי הורים מנסים להפעיל לחץ
השיקול שלך להחליט האם שווה להקריב את טיב היחסים ביניכם לטובת האידיאלים שלך
בסופו של דבר היא תוותר ואם לא היא מפסידה אותך, זה נכון שגם אתה מפסיד אותה אבל אין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אידאלים, זה התמודדות נפשית
נתתי פרח בטעות
אנונימי
^^^מליאודס

בבקשה אל תצדיקי את זה זה לא משהו שצריך לקרות וזה לא קשור על כמה שהיא מכירה אותו או על אם היא "גילתה" עליו משהו
אנונימית
תדבר לגופו של עיניין ולא גופו של אדם אח^^^^
אני לא באמת רואה הרבה מה לעשות חוץ מלנתק קשר... נכון שזה קשה, נכון שזה כואב, אבל זה עדיף מלהיות קורבן למניפולציות, ומלהיות בסביבה של אנשים שלא מקבלים אותך. מגיע לך טוב יותר מזה.
תסביר לה את המצב שזה מפריע לך שחושבים שאתה בת וזה מה זה לא נעים ואולי כאילו מפריע לה עוד דברים תנסה לדבר איתה אולי הוא מפחדת אולי טרנסובופית לך תדע אולי זה מבהיל אותה אולי היא חושבת שהיא עשתה טעות בתור אמא תנסה לדבר איתה הרגשות שלך מוצדקים לגמרי
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתה המון
היא נטו טרנספובית
אנונימי
זה גוף שלך. אתה תחליט מתי תרצה לגלח אותו.
תגיד לה שלא יעזור לה להגיד לך לגלח את הזקן ושזה הגוף שלך ואתה תחליט מתי אתה רוצה לגלח אותו. אם זה לא עובד פשוט תישאר עם הזקן
אני חושבת שאתה צריך להפסיק לנסות. תחזוק קשר הורה-ילד הוא לא מטלה של הילד אלא של ההורה. אם היא לא יוצאת מגדרה לתחזק, כנראה שאכפת לה מהאידיאלים ההטרונורמטיביים שלה יותר מאשר הקשר, וזה עליה. אתה לא עשית שום דבר רע, היא פשוט אמא לא טובה. אולי בסופו של דבר זה יאכל אותה מבפנים והיא תבין שהיא עושה טעות. אבל זו העבודה העצמית שלה לעשות.
אני אמנם לא טרנסית אבל גם אמא שלי עושה עליי מניפולציות וכל מיני דברים כדי לגרום לי להרגיש אשמה, אצלי לא עוזר לדבר איתה כי היא פשוט לא קולטת,
אני מקווה שאם תדבר איתה בכנות פנים מול פנים היא תקשיב לך ותבין איך אתה מרגיש❤
אנונימית
זה כן קשור. טרנסג'נדריות זה מבט ספציפי על העולם שלא כולם מסכימים איתו.
שואל השאלה:
זה לא מבט על העולם, וזה לא משהו שאפשר להסכים עליו או לא להסכים עליו, זה פשוט חוויה והתמודדות אישית של אנשים מסויימים
אנונימי
מה?? אם הוא לא מרגיש בנוח בגוף שלו הוא לא יישאר ככה.
אנונימי
אל תגלח. שלא תבוא אם אין דרך לשכנע אותה אחרת.
^^^^
אתה רואה את החוויה שלך ככה. זו תאוריה על העולם, על איך העולם עובד.
אך האמת היא שאין הוכחות וזו רק דרך אחת להסתכל על דברים.

אין אף דרך עליונה להסתכל על העולם שכולם מסכימים עליה.
תנתק קשר?
אם היא לא מקבלת אותך כמו שאתה אל תכריח אותה.
יש הורים שלא מגיע להם קשר עם הילדים שלהם
שואל השאלה:
^^זה לא תאוריה וזה לא קשור לעולם, אנשים טרנסים קיימים-מה תאוריה בזה? זה לא שכולם טרנסים, פשוט אני ואנשים אחרים חווים ומרגישים את זה, זה אמיתי, איזה עוד הוכחות צריך? דיספוריה מגדרית קיימת, זה מופיע בdsm5
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי-אף פעם לא הייתי בת
אני בן, זה שנולדתי בגוף שאני סובל בתוכו לא משנה את זה
אנונימי
^
זו תאוריה סוציולוגית ופסיכולוגית שתלויה במבנה החברה והכרה חברתית. [ועוד הרבה נושאים שפחות רלוונטיים לדיון הזה]
אנשים טרנסים אלו אנשים שמסתכלים על החוויות שלהם ממבט ספציפי.

דיספוריה מגדרית זו דרך אחת לראות התפתחויות חריגות, אך אפשר להסתכל על זה מנקודות מבט אחרות.

אין לנושאים כמו פסיכולוגיה וסוציולוגיה אף רעיונות אולטימטיביים שכולם אמורים להסכים עליהם; הכל נתון לביקורת ולהבנה נוספת.
שואל השאלה:
זה לא תאוריה, אנחנו קיימים
וזה לא שאנחנו מסתכלים על החוויה שלנו ממבט ספציפי, אלא שהחוויה שלנו היא שונה משלך
אנונימי
קודם כל אני מצטערת לשמוע שאתה עובר את זה
כל כך הרבה אנשים מהקהילה צריכים להתמודדעם התנהגות מזעזעת מאנשים שחשבנו פעם שיגנו עלינו מהכל...
לאמא שלך יש את הזכות לחשיבה וסלידה מתהליך השינוי שלך, אבל לך יש זכות הרבה יותר גדולה להיות מי שאתה ומה שעושה לך טוב, ואת הזכות להטיף לך מי להיות - אין לאמא שלך.
אני מבינה לגמרי את הקושי שעומד מאחורי חוסר הקבלה שלה - אתה עדיין רוצה להיות איתה בקשר ועדיין אכפת לך ממנה, אבל היא מנסה לעשות ממך משהו שאתה לא ולהסת אותך להיות מי שהיא רוצה שתיהיה.
אם הבנתי נכון ואתה בטיפול פסיכולוגי/פסיכאטרי, הייתי ממליצה לשבת עם איש המקצוע ולנסח איך אתה פונה לאמא שלך ומסביר ש:
-אתה אדם בוגר ועצמאי (גם לפני 18 זה רלוונטי, אבל העובדה שאתה מעל בכלל מצדיקה את זה) עם ניסיון חיים להחליט על עצמך, מי אתה ומה אתה רוצה לעשות ללא התערבות של אף אחד אחר
-אתה עדיין אוהב את אמא שלך וחשוב לך לראות אותה, הבריאות הנפשית שלך נהרסת בעקבות חוסר הקבלה שלה וגם במחשבה על ריחוק מהאם בעקבות המצב
-כאמא שלך, אם היא באמת אוהבת אותך בתור הילד שלך היא צריכה ללמוד לקבל אותך, גם עם זה אומר לשנות את הקשר ביניכם. אתם לא חייבים להיות "אמא ובן" מושלמים ולאהוב כל הזמן, זה בסדר לריב, זה בסדר לא להסכים, אבל אם היא רואה אותך בתור הילד שלה - בן או בת, לא משנה, היא צריכה לעשות את המינימום ולקבל את העובדה שהילד שלה פועל לאושר של עצמו.
מקווה שתיהיה לך הזדמנות לעבוד עם איש מקצוע על איך להעביר בצורה הכי נכונה והכי ברורה לאמא שלך את כל זה (וכל דבר נוסף שאתה רוצה להגיד) ושתוכלו איכשהו להתקדם מכאן.
זה לא מסע פשוט, אבל אם אתה ואמא שלך רוצים להישאר בקשר ואכפת לכם זה מזה זה מה שצריך להעשות, בין אם היא רוצה ובין אם לא.
^^
לא אמרתי שאתם לא קיימים ולא אמרתי שום דבר על החוויה שלכם, דיברתי על איך שאתם מסתכלים על החוויה שלכם.

אמרתי שלהסתכל על דברים ממונחי מגדר זו תאוריה שתלויה בכך שתהיה חברה שבונה מגדרים מכיוון שאין דרך אחרת חוץ מהאופן החברתי ואת קשרו לביולוגיה; אך לומר שטרנסג'נדריות זו מסקנה על העולם כמו שהוא ועל בני אדם כמו שהם באמת זה דבר ללא בסיס.
שואל השאלה:
היא לא תקשיב, היא תגיד שאני עושה עליה מניפולציות
אנונימי
שואל השאלה:
להיות טרנס לא קשור לעולם, זה קשור לחוויה אישית
וגם אם מגדר לא היה קיים עדיין הייתי מרגיש דיספוריה כי הגוף שלי לא תואם את מה שאני
אנונימי
אל תגלי כי אם אתה לא רוצה אז זה נחלתה שלך היא לא יכולה להחלית עלייך ועם היא מאיימת אז פשוט אל תהיה בקשר איתה
מי שתהיה איתך תהיה בגלל מי שאתה לא בגלל הגוף(כן יהיה משיכה אבל לא זה הכוונה)היא תואב גם מה שאתה לא
^^^^
יש קשר ישיר לטרנסג'נדריות ולעולם החיצוני בשל שבאופן פנימי לחלוטין אין צורך [או יכולת] להתאים גוף פיזי עם "מגדר".
במילים אחרות, הגוף לא מייצג דברים של מגדר כמו רגשות, ובכך, באופן פנימי לחלוטין, אין דיספוריה מגדרית. [אלא תאוריה לפי טעם אישי]

אתן דוגמא: גוף גברי, ושרירי, לא מייצג שום דבר לגבי המצב הנפשי של האדם.
האדם יכול להיות עם גוף גברי ותהיה לו אישיות נשית לחלוטין.
במקרה הזה אין חוסר התאמה אלא 2 דברים שלא באמת קשורים.

ניתן לראות בדוגמא שהאדם עם הגוף הגברי שרואה חוסר התאמה עם האישיות שלו בכלל רואה חוסר התאמה עם מה שהוא מצפה מהגוף שלו לייצג. [אפילו שהגוף שלו לא מייצג דבר לגבי האישיות שלו, ורק מייצג את הגוף שלו]
שואל השאלה:
מה שאמרת בכלל לא הגיוני
אני טרנס לא בגלל מגדר או חוקים מגדריים או כל דבר בסגנון, להפך, אני דיי נשי בהתנהגות שלי ואני נמשך רק לבנים
הקטע הוא שהגוף שלי הוא נקבי ואני צריך שהוא יהיה זכרי
אנונימי
היא עושה מניפולציות עלייך והיא יודעת את זה. לתאר את הרגשות שלך ולהעביר את זה שהיא פוגעת בך זו לא מניפולציה, זה להיות בן אדם. להציב אולטימטום בשביל הקשר הכי בסיסי שיכול להיות לכם, זו מניפולציה
^^בלי להעליב אבל זה נשמע שאת מהאלה שלא באמת טרנסים אלא פשוט הראש שלהם נדפק מהחברה הלהטבית היום
אנונימי
אתה מדבר על הנושא עם פסיכולוג/פסיכיאטר? מה אתה מספר להם על הסיטואציה?
שואל השאלה:
אני יודע...
אנונימי
תשמע אתה גר לבד זה אומר שאתה כבר אדם עצמאי. אם אתה תגלח את הזקן עכשיו אז זה כניראה לעולם לא יגמר. אולי כדאי לאמא שלך לקחת קצת זמן ולחשוב עם עצמה על הכל.

מטרנס אחד לשני, אני מקווה שהמצב ישתפר בשבילך. גם אני עברתי זמנים קשים, למרות שלא קשים כמו שלך. להמון הורים לוקח זמן לקבל אותנו, זה שינוי מאוד קשה בשבילם, אבל לרוב הם מקבלים אותנו בסופו של דבר. תהיה חזק וסבלני, ותמשיך להתקדם, המצב ישתפר עם הזמן.
^^^^אנונימי
כן אני לא טרנסית, ו? נדפק לי הראש כי אני מאמינה בזכויות הבסיסיות של בנאדם? בלי להעליב אעלק
אני במקומך הייתי נזהר לפני שינויים כל כך קיצוניים כמו שינוי מין שאולי תתחרטי עליהם אחרי זה
אנונימי
שואל השאלה:
העניין הוא שיצאתי מהארון בתור טרנס לפני איזה 9 שנים וכלום לא השתנה
אנונימי
הדוגמא שלי תואמת את המקרה שלך.
אתה אומר שאתה צריך שהגוף יהיה זכרי; אתה אוכף את הרצונות שלך על הגוף שלך. אך הגוף עצמו לא קשור למצגת של הרגשות שלך, ההתנהגות שלך או כל דבר חוץ ממצגת של הגוף שלך. הגוף הוא מה שהוא.
^^^^לא דיברתי אליך, דיברתי על מי ששאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי, על סמך מה החלטת שאני לא באמת טרנס? אני ליטרלי מאובחן עם דיספוריה מגדרית כבר 8 שנים
אנונימי
למה אתה אומר טרנספובים?
הם רוצים את מה שהכי טוב בשבילך.
תרבויות שונות חיות עם ערכים שונים, והערכים של המשפחה שלך מתנגשים עם הערכים שלך.

תנסה לשבת ולדבר איתם על זה ועל מה אפשר להתפשר.
בישראל יש תמיכה מאוד גדולה בקהילה הזאת אז אין מה לפחד לדבר עם אנשים
אבל קשר עם המשפחה עוד יכול להציל לך את החיים, ולפעמים כדאי לוותר על הערכים האישיים - גם אם זה מה שאתה באמת חושב שאתה מרגיש, רק בשביל הסיכוי להציל את עצמך ואולי המשפחה יודעת מה הכי טוב.

מילא אם היית במשפחה שמקדמת טרנסים, אבל זה די ברור שזה לא המצב.

כבר מראש אני יודע שאקבל מינוסים אז תנסה להתעלם ותקח את ההחלטה שאתה חושב שנכונה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל לא אמרתי שלהיות טרנס קשור לרגשות או התנהגות, אמרתי בפירוש שלהיות טרנס זה צורך להיות מי שאתה
אנונימי
^
רגשות והתנהגות אלו דוגמאות ספציפיות.
הגוף הוא מה שהוא. איך הוא אמור להיות משהו אחר ממה שהוא? (ואם כן, אז מה הוא אמור להיות?)
שדרך אגב מתי הבנת שאתה טרנס? באיזה גיל?
ובאיזה גיל סיפרת למשפחה.
אנונימי
ואל תטרח לריב עם אנשים על הנושא הזה פה. אתה לא תשנה דעות של אנשים דרך ריבים בסטיפס או באינטרנט בכללי. זה בזבוז זמן לכל הצדדים.
שואל השאלה:
אני אומר טרנספובים כי ההגדרה לטרנספוביה היא "dislike of or strong prejudice against transgender people."
מה הקשר להציל את עצמי? להציל את עצמי ממה?
והמשפחה שלי לא יודעת כלום, הוא לא מקשיבים לי אף פעם איך הם יכולים לדעת משהו? אני מאובחן עם דיספוריה מגדרית זה לא משחק ניחושים
אנונימי
^^^^^^^^אני אומר על סמך זה שאת מספרת שבאופי שלך את נשית ואוהבת בנים.
חבל לי עליך היום כולם בטוחים שאם הילד אוהב ורוד הוא טרנס וככה דוחפים לו את זה לראש עד שהוא באמת כזה, וזה הורס לאנשים את החיים
אנונימי
שואל השאלה:
מליאודס הגוף שלי אמור להיות אחר ממה שהוא כי הגוף שלי לא מתאים למגדר שלי, והוא אמור להיות זכרי
אנונימי
^
הנקודה שלי היא שהגוף לא בהכרח אמור לייצג מגדר.

^^^
איך הגעת לשנאה או דעה קדומה חזקה נגד טרנסים?
שואל השאלה:
אני הבנתי שאני בן בסביבות כיתה... ג אני חושב?
וסיפרתי למשפחה בגיל 14
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני בן דבר ראשון
דבר שני גברים יכולים להיות נשיים ולאהוב בנים, זה לא אומר שאנחנו לא גברים
אני טרנס כי יש לי דיספוריה מגדרית והיא *מאובחנת* כבר שנים ומאז שהתחלתי הורמונים הם עזרו לי להרגיש הרבה יותר טוב ורגוע
אנונימי
שואל השאלה:
מליאודס עניתי לאנונימי לא לך
הוא שאל "למה אתה אומר טרנספובים?"
אנונימי
^
כן אך ההצדקות שנתת לא קשורות למה שכתבת לפני
שואל השאלה:
איזה הצדקות?
אנונימי
נשמע שהרסו לך את הראש כשהיית ילד ומאז דחפו לך אג'נדה שמנתקת אותך מהמשפחה שלך.

ומאובחן זה בולשיט. יש טייקונים קפיטליסטים מטורפים שרצים על חברות תרופות לשינוי מגדר ונשמע שנפלת בפח לזה בגדול

אם אתה רוצה חיים נורמלים תפתח עיניים ותבין שילדים לא יכולים לקבל החלטות על עצמם נטו כי הם ילדים, זה די ברור למה החוק להסכמה למין הוא מגיל 18.
ועכשיו נכנסת עמוק למערבולת הזאת.
אנונימי
^^
שלאמא שלך יש שנאה או דעה קדומה חזקה נגד אנשים טרנסים
בכיתה ג' אתה בקושי יודע איך לכתוב,
מן הסתם שהמורים שלך בבית ספר והאינטרנט דפקו לך את השכל.
נו באמת, לך תראה ילדים בכיתה ג' הם בקושי מצליחים לחטט באף
אנונימי
שואל השאלה:
מי הרס לי את הראש בכיתה ג? איזה טרנסים כבר הכרתי ב2008? כהגישה היחידה לאינטרנט שלי הייתה אקולוקו ואפילו אז לא דיברתי עם אנשים?
אנונימי
שואל השאלה:
חוק ההסכמה הוא מגיל 16, ואני בן 22 עם כל הכבוד
אנונימי
שואל השאלה:
מליאודס אבל זה נכון
אנונימי
^^^
אולי לא הרסו לך את הראש אבל רוב בני השמונה לא יכול להגיע למסקנות בטוחות לגבי נושאים כמו זהות אישית וזהות מינית.
אנונימי
שואל השאלה:
המורים בבית ספר הדתי שלי דפקו לי את השכל? איך בדיוק? לא היו מורים בעד טרנסים בבתי ספר דתיים ביסודי בירושלים ב2008 עד כמה שאני יודע
אנונימי
שואל השאלה:
מליאודס, ילדים יודעים מה קורה בחיים שלהם, הם מרגישים כמשהו מרגיש להם נכון או לא נכון
אנונימי
המורים שלך בביתספר דפקו לך את הראש.
לך תראה איך נראים ילדים בכיתה ג' ותבין לבד.
אנונימי
^^
לא תמיד. הרבה פעמים ילדים מרגישים משהו וטועים לגביו.
בנוסף, לא הרבה מבוגרים מגיעים להבנה-עצמית עמוקה לגבי נושאים כאלה.
שואל השאלה:
איך הם בדיוק דפקו לי את הראש? מה הם עשו?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל עובדה שלא טעיתי ואני עדיין מרגיש ככה היום
אנונימי
^
כמו שאמרתי ממקודם, טרנסג'נדריות זו דרך אחת להסתכל על מה שקרה לך.
יכול להיות שזה עבד והיה חיובי אך השאלה של האם זו הדרך הנכונה ביותר או הטובה ביותר זו שאלה אחרת.
טוב אתה מקרה אבוד אין לי מה לאמר

נפלת חזק לחברות תרופות שדפקו אותך ובקרוב כבר לא תהיה דרך חזרה

בהצלחה עם המשפחה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין למה אתם מתווכחים איתי בכלל על זה
אני בן 22, עם כל הכבוד, אני יכול לקעקע את כל הגוף, לעשות פירסינג באיבר המין, לעשות ניתוח לצביעת גלגל העין בשחור
מה פתאום כולכם מתנפלים עליי נטו כי אני טרנס
אנונימי
שואל השאלה:
מליאודס, גם אם יש דרך אחרת כביכול לא אומר שטרנסים לא קיימים
אנונימי
^
לא אמרתי שטרנסים לא קיימים, אמרתי שמי שמזדהה כטרנס מסתכל על החיים מנקודת מבט ספציפית שלא כולם מסכימים עליה.

^^
אני לא מתווכח או מתנפל עליך, אמרת דברים לא נכונים על נושא רחב.
מותר לך לנתח את עצמך ולעשות את מה שתרצה, הדבר היחיד שנוכל לעשות זה לייעץ.
שואל השאלה:
ואני בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה טרנס בכיתה ג, אבל אתם מניחים עליי דברים כי אתם מאמינים בתאוריות קונספירציה
אם חברת התרופות היתה רוצה למכור תרופות היא הייתה מוכרת תרופות הרבה יותר יקרות, טסטוסטרון עולה בסביבות ה25 שקל לזריקה לפעם ב3 שבועות, תרופות אחרות הרבה יותר יקרות
אנונימי
שואל השאלה:
איזה דברים לא נכונים אמרתי בדיוק?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עניין של נקודת מבט, נקודת מבט זה דעה, להיות טרנס זה לא דעה
אנונימי
^
הנקודה שלי היא שבנושאים כמו סוציולוגיה ופסיכולוגיה אין שום דבר שכולם מסכימים לגביו ב100%; ובנוסף, אפילו שהתאוריה נראית לך כמו עובדה נכונה, בשביל לדעת זאת כדאי לראות נקודות מבט אחרות בנושא.

אני מציע ראש פתוח, כי אלו נושאים שאין עליהם הסכמה חד-משמעית ואין הוכחות חד-משמעיות.

^^^
התעשייה של טרנס שווה הרבה בגלל הניתוחים ופגישות פסיכולוגיות.
לא ידעת מה זה טרנס אבל חשבת שאתה בן, שזו דרך אחת להסתכל על דברים.
זה הכל השפעות של החברה היום... להיות נורמאלי זה מוזר, אפילו המציאו לנו שם "טרנספובים" כאילו אנחנו איזה חולי נפש
אנשים נורמאלים נרתעים מטרנסים, זה טבעי ובריא ולא צריך לשנוא אותם על זה
עצוב שהגענו למצב שאני מדבר על אנשים נורמאלים כאילו הם השונים פה...
אנונימי
שואל השאלה:
הניתוחים שאי אפשר להשיג? הניתוחים שעושים 6 פעמים בשנה? אם זה היה כל כך חשוב להם כלכלית היו יותר רופאים שעושים את זה וזה לא היה סיוט לקבל אישור לזה
אנונימי
^
המצב לא ככה בארצות הברית. המון עושים ניתוחים.
שואל השאלה:
אנונימי אתה לא מבין מה זה טרנספוביה
טרנספוביה זה לפגוע בבן אדם כי הוא טרנס
ואיזה השפעות של החברה היו ב2008 בירושלים שהיו בעד טרנסים?
אנונימי
שואל השאלה:
בארצות הברית עדיין צריך מלא אישורים לניתוחים האלה ופוליטיקאים מנסים לעשות אותם לא חוקיים
ברור שיש שם יותר ניתוחים, יש שם יותר אנשים שיכולים לעשות אותם ויותר בתי חולים שיכולים לעשות אותם ויותר אנשים שזקוקים בהם-זה 50 מדינות, ישראל היא מדינה אחת קטנטונת
אנונימי
ואיך בדיוק אנחנו פוגעים בך שאתה קורא לנו טרנספובים?
אנונימי
^^
הרבה פוליטיקאים מנסים לעשות את זה חוקי והרבה אחרים מנסים להוציא את זה מהחוק.
כשאמרתי שיש יותר ניתוחים התכוונתי שקל יותר לקבל אישורים.
שואל השאלה:
מתי קראתי לכם טרנספובים? אתה העלתה את המילה טרנספובים כי כתבתי בשאלה טרנספובים לא להכנס, לא כי קראתי לכם טרנספובים
אנונימי
שואל השאלה:
בארהב צריך 2 מכתבים מ2 פסיכיאטרים שונים, בדיקות גופניות, ולהיות על הורמונים תקופה ועם אבחון של דיספוריה מגדרית, ואז לשלם מאות אלפי דולרים, זה לא כזה פשוט כמו שאתה חושב
אנונימי
כתב משהו על זה שביקשת שטראנספובים לא יכנסו
אנונימי
שואל השאלה:
כן, לילדה טרנספובית שקיללה אותי כל שניה ופנתה אליי בהיא/את
מחקו לה את התשובות
אנונימי
^^^
זה תלוי במנתח, דוגמא לדרישות:
1. בריאות גופנית ונפשית טובה
2. להסכים לניתוח
3. 18+

הנקודה הקודמת שלנו זה שצריך לשלם מאות אלפי דולרים כי מי שמלמעלה מרוויח על זה הרבה כסף.
שואל השאלה:
יש תרופות שהרבה יותר אנשים צריכים, הקהילה הטרנסית היא 0.3 אחוז מהאוכלוסייה, זה לא כזה הרבה כסף כמו שאתה חושב
וחברים שלי מארהב אמרו לי שצריך 2 מכתבים מפסיכיאטר, ולא כולם רוצים להיות על הורמונים
אנונימי
^
זה הרבה כסף למנהלי קליניקות פרטיות, משכורת מכובדת. ערכתי את התגובה הקודמת עם דוגמא אמיתית.
שואל השאלה:
אבל מנהלי קליניקות פרטיים לא שולטים על העולם פעם אחרונה שבדקתי
אנונימי
שואל השאלה:
ויש ניתוחים יותר יקרים שיותר אנשים עושים, אבל אף אחד לא אומר שזה פרופוגנדה
אנונימי
^
יש הבדל בין לעשות ניתוחים בשביל "לתקן" משהו פסיכולוגי לפי תאוריה ספציפית וניתוחים שמתקנים משהו פיזי
ניתוח הגדלת הקתנת חזה הגדלת השמוליק הורדת גינו...^
שואל השאלה:
גם אם יש מרפאות פרטיות בארהב שעושות את זה בשביל הכסף, זה לא קשור לישראל בשום צורה, וזה אפילו לא משפיע עד כדי כך בארהב
בנוסף, אחוזי המתחרטים נעים בין פחות מאחוז ל2 אחוזים מכל הטרנסים, אז...
אנונימי
^
זה משפיע בארה"ב כי שמה עושים את הניתוחים.

זה קשור לישראל כי ישראל עוקבת אחרי ארצות הברית בנושאים האלה, אך כרגע אנו רק בהתחלה של תהליך גדול יותר שעוד לא הסתיים בארה"ב.

אני לא חושב שהניתוחים הם בדרך כלל רעים, אך שיש גישות טובות וברורות יותר לנושא.
שואל השאלה:
זה לא משפיע בארהב כי אין הרבה כוח לכמות של עשרות רופאים באיגוד של 50 מדינות
וניתוחים פלסטיים גם קיימים, ועדיין, מאשימים רק ניתוחי התאמה מגדרית בזה למרות שמחקרים מוכיחים שזה הטיפול הכי טוב לדיספוריה מגדרית
אנונימי
שואל השאלה:
איזה גישה אתה מכיר שהיא טובה?
אנונימי
^
כמו שאמרתי, הרופאים הם רק חלק קטן מתהליך גדול יותר של שינוי חברתי שניתן לראות בכל המקומות בארה"ב: פילוסופיה, פוליטיקה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אומנות, תרבות, מדיה, טכנולוגיה, בתי משפט, ועוד.
כשמסתכלים על כמות השינויים שהתאוריה הטרנסג'נדרית הביאה זה ברור שזו תאוריה חשובה.

אין מחקר שיכול להוכיח שזה "הטיפול הכי טוב" כי בשביל לדעת אם משהו הוא "הטיפול הכי טוב" צריך לבדוק כל טיפול אחר, משהו שבלתי אפשרי בגלל שלבני אדם אין את כל סוגי הטכנולוגיה והפסיכולוגיה האפשריים.

הגישה שאני מאמין בה זה שלא צריך להסתכל על דברים ממבט של מגדר, ובמקום זאת לתת לאנשים להיות מה שהם. אם אתה מעוניין בניתוח לגוף גברי יותר, לא צריך להשים את זה תחת תאוריה של מגדר.
שואל השאלה:
זה הטיפול הכי טוב שקיים, ואני צירפתי מחקר שמחזק את זה
אנונימי
^
המחקר ששלחת לא קשור לטענה של "הטיפול הכי טוב", כי זה מחקר על כמה אנשים התחרטו.

גם אם זו הגישה שגורמת לכמות הכי פחותה של התחרטויות, זה לא אומר שזו הגישה הכי בריאה או הכי מדויקת.

פסיכולוגיה וסוציולוגיה, כמו כל נושא אנושי אחר, לא הגיעו למצב שבו יש לנו את השיטה האלוהית, הטובה ביותר. אלו נושאים של פיתוח מתמשך.

בנוסף, בשביל לומר שזו התאוריה הטובה ביותר, נצטרך לבדוק כל תאוריה אחרת; זה לא קרה. לא בחנו את התאוריה שהצעתי ולא בחנו המון תאוריות אחרות.
שואל השאלה:
קראת אותו בכלל? הוא מדבר גם על זה
אנונימי
^
אני לא צריך לקרוא את המחקר כדי לדעת שהוא לא מדבר על כל גישה אפשרית לדיספוריה.
שואל השאלה:
איזה תאוריה הצעת? כי לא ראיתי שום הצעה מהצד שלך
ובדקו מלא דברים, את כל "טיפולי" ההמרה הקיימים
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא קראת, אז למה אתה מדבר כאילו כן קראת? תקרא אותו ותחזור אליי
אנונימי
^
כי השתמשת במחקר בשביל לומר שבדקו "כל תאוריה אפשרית", משהו שאף מחקר לא מסוגל לעשות. אני לא צריך לקרוא מחקר בשביל לדעת שהוא לא דיבר על כל תאוריה אפשרית.

^^
אשלח את מה שהצעתי עוד פעם:
"הגישה שאני מאמין בה זה שלא צריך להסתכל על דברים ממבט של מגדר, ובמקום זאת לתת לאנשים להיות מה שהם. אם אתה מעוניין בניתוח לגוף גברי יותר, לא צריך להשים את זה תחת תאוריה של מגדר."
שואל השאלה:
לא אמרתי כל תאוריה אפשרית, אמרתי כל תאוריה קיימת
ואיך הגישה הזאת שונה בדיוק מהגישה שניתוחים להתאמה מגדרית עושים טוב לאנשים על הקשת הטרנסית? אף אחד לא מכריח טרנסים לעבוד את התהליך המלא, למעשה הרוב הגדול שלנו לא עושה בכלל ניתוח תחתון. אנחנו עושים מה שטוב לנו ומה שמתאים לנו, פשוט משתמשים במילה מגדר כדי לתאר את מה שאנחנו עוברים
אנונימי
^
ההבדל הוא שאצלי אין שימוש במגדרים בגלל שיש לשימוש הזה השלכות כגון סטריאוטיפים, דעות קדומות, פיצול חברתי, וכדומה.
שואל השאלה:
אז אתה משתמש במילה אחרת, אז מה?
אנונימי
אח אתה גם דתלש?
שואל השאלה:
חלקית
ההורים שלי חילוניים הם שלחו אותי לבית ספר דתי נטו כי זה היה החינוך מיוחד הכי טוב בשבילי
אנונימי
מבין אתה לא מאמין היום נכון?
שואל השאלה:
לא
אנונימי
הגיוני ^
אנונימי
ההבדל הזה חשוב מאוד כי הוא מונע להכניס אנשים לקבוצות ולהאמין שיש לאנשים "מגדרים", זו אמונה שיכולה לגרום להרבה בעיות
שואל השאלה:
אם הקבוצות האלה לא היו מגדרים הן היו משהו אחר
איך מגדר גורם לבעיות?
אבל נגיד ולא היו קוראים לזה מגדר, אני עדיין הייתי עושה שינויים גופניים וחברתיים, אז מה זה משנה?
אנונימי
^
מגדרים זו דרך להביע את דעתך על מה שחווית ואיך שאתה רוצה להיות, כמו זהות או פרופיל.

הבעיות של מגדר תלויות באיך מבצעים את התאוריה אז אענה בכלליות.
להסתכל על אנשים ממבט של ארכיטיפים אישיותיים זה בעייתי מהרבה סיבות:

יש כאלה שאוכפים את המגדר שלהם על אחרים, במקרה זה כולם צריכים להאמין שלבני אדם יש יכולת להבין את עצמם במדויק; מה שלא נכון, לא כולם מגיעים להבנה עצמית.

מגדריות יוצרת שפה של זהויות, אך זהויות זה דבר דינמי שאי אפשר לערוך לפי שיטה, מה שהופך את זה לפחות מדויק. בני אדם הם מורכבים מכדי ליצור מגדרים מדויקים, זה גורם להערכה ותיוג לא מדויקים.

לאחר שאתה רואה אדם במגדר מסוים, הטיית האישוש גורמת לבעיות. הטיית האישוש זו הנטייה לפרש דברים לפי המגדר שלו גם כשזה לא נכון.

אנשים פועלים לפי המגדר שהם מצאו, מה שמגביל לחיים של זהות אישית ספציפית.

לראות אנשים בקופסאות, ובקטגוריות, גורם לסטיגמות ואפליה.
יואו כמה מינוסים אני מרגישה מפורסמת
שואל השאלה:
מלידאוס
טרנסים לא נכנסים לתוך קופסאות, אנחנו יוצאים מהן
אני אישית פמיניסט ולא מאמין בחוקים מגדריים, אני עדיין טרנס. למה? כי יש לי דיספוריה מגדרית שקשורה לגוף שלי וכי כשמתייחסים אליי כאל אישה זה כואב.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא אומר שאני מרשה לעצמי לעשות רק מה שנחשב גברי ולא מרשה לעצמי לעשות שום דבר נשי
אנונימי
^
לא התכוונתי לכך שהבעיה במגדרים זה שאנשים לעולם לא יוצאים מהם, דיברתי על בעיות כלליות.

^^
טרנסים עוברים מקופסא אחת לאחרת, כי בסופו של דבר אתה מאמין בכך שאנשים בנויים על גבי מגדר.

אם אתה לא מאמין בחוקים מגדריים, אתה גם לא מאמין במגדר?

לא אמרתי כלום על כך שאתה מעדיף שיתייחסו אליך כאדם גברי.
שואל השאלה:
מגדר זה משהו גמיש, זה משתנה בין תקופה לתקופה, בין תרבות לתרבות, ובין אדם לאדם. זה לא כמו הדברים האלה שחותכים עוגיות בצורות.
וטרנסים הרבה פעמים לא מאמינים בקופסאות האלה של מגדר, בגלל זה יש נונ בינאריים
אנונימי
^
נכון, זה גמיש ותלוי בתקופה אך אלו עדין ארכיטיפים אישיותיים, מה שיכול לגרום לבעיות שציינתי.

non-binary מאשרת את התאוריה המגדרית אך אומרת שהאדם לא מתאים לתאוריה הזו; הטענה שלי היא שאף אחד לא מתאים לתאוריה הזו ויש תאוריות טובות יותר.
שואל השאלה:
אתה פשוט לא מבין איך טרנסים מסתכלים על מגדר ומה ההבדל בין "חוקים" מגדריים למגדר אמיתי
זה לא אומר שאנחנו טועים ואתה צודק
אנונימי
^
אני חושב שאני כן מבין.
לא אמרתי שזה לא יכול להיות גמיש, אלא שאלו ארכטיפים בעייתיים ועדיף להסתכל על אנשים כפי שהם.

שלחתי הרבה טענות נגד הנקודת מבט שהצעת ולא ענית על רובם, אז אני לא יודע מה אתה חושב שאני לא מבין.
שואל השאלה:
אתה לא מבין, זה למה אתה אומר את הדברים שאתה אומר
אם כן היית מבין לא היה את הדיון הזה
אנונימי
^
אני נתתי טענות והבעתי את הדעה שלי. אתה אמרת "אתה לא מבין".
אם אני לא מבין, תואיל להסביר? כי אחרת, מה המטרה בדיון, כשאנו לא מתקשרים?
שואל השאלה:
אני ניסיתי להסביר לך המון פעמים
אנונימי
^
ענית תגובה אחת שאמרה שטרנסיות זה גמיש; זה לא קשור למה שאמרתי כי מה שאמרתי תקף גם לקטגוריות גמישות כמו טרנסיות.
שואל השאלה:
כל השיחה הזאת היתה ניסיון שלי להסביר לך את זה
אנונימי
שואל השאלה:
בוא אני אנסה בצורה אחרת
יש צבעים בעולם, נכון? וזה ספקטרום אינסופי, נכון? ויש 2 קיצונים, שחור שזה הצבע שסופג הכי הרבה אור ולבן שזה הצבע שמחזיר הכי הרבה אור, נכון? אבל יש שמות למלא צבעים בין לבין, נכון? אבל אין אינסוף שמות לאינסוף צבעים ויש צבעים שדומים אחד לשני, נכון?
אנונימי
^
לפי האנלוגיה שלך אני מציע לא לשפוט או להשים צבעים בקטגוריות
שואל השאלה:
אז איך נסביר את הצבעים בדיוק
אנונימי
^
בשביל לתקשר, בלי לגרום לבעיות שציינתי ממקודם, צריך להוציא מגדר.

כשמתקשרים בלי מגדר, אפשר לדבר על מאפיינים הספציפיים, טענות עליך כאדם, וכדומה.
שואל השאלה:
שוב, זה כמו צבעים
לכחול ותכלת אין הרבה הבדלים, אבל הם נחשבים צבעים שונים. למה? כדי שיהיה יותר נוח לתקשר אותם.
זה שמישהו שייך למגדר כלשהו לא אומר שהוא זהה לסטריאוטיפים של המגדר הזה
אנונימי
אל תגלח, אם היא ככה עדיף לך בלעדיה
אנונימי
אל תבוא, אל תגלח את הזקן בשביל זה אם היא באמת הייתה אוהבת אותך היא לא הייתה עושה משהו כזה
וואי שאלה סופר ישנה מאיפה צצת
תעשה מה שאתה מרגיש!!
בתור גבר טרנס בעצמי אני אומר את זה
אני מנתק קשר