6 תשובות
אני במקומך הייתי מתרחק ממנה גם אם אין לי חברים אחרים, זה נשמע שהיא סתם עושה לך רע ודווקא. אם אתה רוצה עוד משהו הפרטי שלי תמיד פתוח
תחתוך מהם אני באמת מבינה איך אתה מרגיש תנסה להתרחק מאנשים כאלה אם היא חברה טובה שלך תנסה לדבר איתה בכל זאת אבל אם לא תתרחק כמה שאתה יכול
שואל השאלה:
אני לא יכול לנתק קשר ממנה ניסיתי לעשות את זה כל היסודי ולא הצלחתי
היא גם הפכה לחברה של חברים שלי אז זה עוד יותר מסובך עכשיו
אני לא יכול לנתק קשר ממנה ניסיתי לעשות את זה כל היסודי ולא הצלחתי
היא גם הפכה לחברה של חברים שלי אז זה עוד יותר מסובך עכשיו
אנונימי
^פשוט לענות לה יבש וכמה שפחות להיפגש איתה אם אתה רואה אותה כאילו נטו להתעלם בהצלחה
אגב בני כמה אתם?
אגב בני כמה אתם?
שואל השאלה:
^כיתה ט
^כיתה ט
אנונימי
אוקי אז שוב כאילו פשוט תתרחק ממנה ואם חברים שלך שואלים בשבילה למה אתה לא מדבר איתה תגיד תאמת שהיא לא באה לך בטוב. צריך לנרמל בחברה לנתק קשר מאנשים שעושים לנו רע
באותו הנושא: