5 תשובות
למי אכפצ מה אחרים חושבים על השם שלך, תקרא לעצמך איך שאתה רוצה שיקראו לך ותשנה את השם כמה שאתה רוצה עד שתרגיש בנוח איתו
תעשה הגרלה בין כמה שמות
ואז תבחר משהו
ותעשה טקס רישמי וזהו
שואל השאלה:
אמיתו-אני על הורמונים שנים והדיספוריה שלי ירדה משמעותית
וגם אני עכשיו לא בדיספוריה מהשם שלי, אני הייתי בדיספוריה מהשם שנולדתי איתו, אני פשוט התחלתי עם החיפוש אחרי השם המושלם כי אני טרנס
אנונימי
תתעלם מטרנספובים שחושבים שהם מבינים משהו, תשנה שם כמה שאתה רוצה עד שתרגיש שזה השם שלך ושזה מי שאתה ומרגיש הכי בנוח עם זה
פשוט שם שאתה? אוהב