לאמא שלי יש בעיות בנפש והיא לא מוכנה לטפל בעצמה מה לעשות איך לחיות
אני לא יודעת איך זה נשמע מהצד אבל אני לא כותבת את זה בקטע רע נטו מחוסר אונים ,שתבינו גם לפני שבע שנים בערך בגללה פיתחתי בעיות מסוימות וההורים שלי רצו לשלוח אותי לפסיכולוג אבל הם לא עשו את זה בסוף בגלל שהם ידעו שברגע שגורם מטפל חיצוני ידע על אמא שלי זה לא יהיה טוב..וקשה לי באמת אני לא מסוגלת להכיל את זה כבר..פעם אחת היא הבן אדם הכי נחמד בעולם ושנייה אחרי זה היא כמו מפלצת ושוב אני מבינה שזה נובע מבעיה נפשית אבל היא לא מוכנה לטפל בעצמה,משנה לשנה היא נהיית יותר נוראית ואנחנו כל היום ביחד כי היא לא עובדת (אני כן אבל לא הרבה בגלל המועדי ב) בקיצור אז כשהיא רוצה להוציא את העצבים שלה על מישהו זה יהיה רק עליי ואני ביב אז בסדר יש עוד שנה אבל עדיין אני בעיקר מרגישה שנולדתי לנעליים גדולות מדי,כבר מגיל 7-8 הייתי צריכה לטפל בעצמי לבד ולדאוג לדברים שילדים לא אמורים לדאוג,בתקופות שהיא הייתה מחליטה שהיא שונאת אותי ולא רוצה עם הילדה הקטנה שלה קשר..ופיזית חיינו תמיד באותו בית היא הייתה מתעלמת ממני