47 תשובות
שואל השאלה:
בנות ב699 בנות בעוקץ בנות בסיירת מטכ"ל
ובנות בלוחמת ל"א ובנות בפלחץ
בנות ב699 בנות בעוקץ בנות בסיירת מטכ"ל
ובנות בלוחמת ל"א ובנות בפלחץ
אנונימית
שירות לוחמה של נשים לא דומה כלכך כמו של גברים אז אולי יש פחות סיבה לדאגה, ובהצלחה מהממת
שואל השאלה:
עוד פעם ברור לי שבדרך כלל בנות לא נכנסות כי בנים באופן טבעי יותר חזקים אבל אני באופן אישי מתעמלת בנבחרת של התעמלות מכשירים
עוד פעם ברור לי שבדרך כלל בנות לא נכנסות כי בנים באופן טבעי יותר חזקים אבל אני באופן אישי מתעמלת בנבחרת של התעמלות מכשירים
אנונימית
זה אנונימי פה אז מותר לה
שואל השאלה:
^לא אמרתי לאן אני מתגייסת❤
ובנות בפלחץ מחלצות בעזה מלא בניינים נופלים כתוצאה מהטילים ואנשים נתקעים בין ההריסות התפקיד של הבנות בפלחץ זה לחלץ אותם
הם לא נמצאות בסיכון מבחינה שהן לא נכנסות להילחם אבל הם מקבלות נשק כי בכל זאת הן מחלצות משטח אויב הן יכולות להיות תחת איום..
ולא אני לא בפלחץ אני פשוט מסבירה לך על התפקיד כי שאלת
^לא אמרתי לאן אני מתגייסת❤
ובנות בפלחץ מחלצות בעזה מלא בניינים נופלים כתוצאה מהטילים ואנשים נתקעים בין ההריסות התפקיד של הבנות בפלחץ זה לחלץ אותם
הם לא נמצאות בסיכון מבחינה שהן לא נכנסות להילחם אבל הם מקבלות נשק כי בכל זאת הן מחלצות משטח אויב הן יכולות להיות תחת איום..
ולא אני לא בפלחץ אני פשוט מסבירה לך על התפקיד כי שאלת
אנונימית
שואל השאלה:
שום תפקיד לא מאוד מסוכן אבל אני לא מתגייסת לגדוד מעורב.
ובנות כן יכולות להיות בעוקץ ..
בדרך כלל בנות עוברות גיבוש עוקץ אחרי גיוס דרך קרקל
אבל אפשר להיכנס לעוקץ דרך גיבוש חובלים ודרך גיבוש טייס אל תגיד דברים שאתה לא יודע.
שום תפקיד לא מאוד מסוכן אבל אני לא מתגייסת לגדוד מעורב.
ובנות כן יכולות להיות בעוקץ ..
בדרך כלל בנות עוברות גיבוש עוקץ אחרי גיוס דרך קרקל
אבל אפשר להיכנס לעוקץ דרך גיבוש חובלים ודרך גיבוש טייס אל תגיד דברים שאתה לא יודע.
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו באמת די אני פאקינג מאנונימי פה אני לא מנסה להרשים אף אחד
אני מסבירה לכם שאני מתגייסת לתפקיד ממש קרבי יותר *משל רוב הגברים*
כי אני באופן ספציפי מתאמנת בנבחרת כל החיים שלי אז כנראה שאני יותר בכושר מרוב הבנים פה
וכן בנים יותר חזקים מבנות באופן טבעי
אבל ברגע שאני באליפות ישראל ואני מתאמנת כל החיים אני קצת יותר חזקה מגברים שלא מתאמנים סורי.
כאילו באמת די אני פאקינג מאנונימי פה אני לא מנסה להרשים אף אחד
אני מסבירה לכם שאני מתגייסת לתפקיד ממש קרבי יותר *משל רוב הגברים*
כי אני באופן ספציפי מתאמנת בנבחרת כל החיים שלי אז כנראה שאני יותר בכושר מרוב הבנים פה
וכן בנים יותר חזקים מבנות באופן טבעי
אבל ברגע שאני באליפות ישראל ואני מתאמנת כל החיים אני קצת יותר חזקה מגברים שלא מתאמנים סורי.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא כתבתי לאן אני מתגייסת די אין לי כוח
שאלו אותי באיזה תפקידים נכנסים לעזה ואני עניתי זה הכל ולא אני לא בגדוד מעורב די
אני לא איזה חיה בסרט אני יודעת מה שבגדודים מעורבים לא באמת עושים משהו כי לא רוצים להכניס בנות לעזה
אבל יש תפקידים מסוימים מאוד שבנות כן נכנסות
אבל לא כתבתי לאן אני מתגייסת די אין לי כוח
שאלו אותי באיזה תפקידים נכנסים לעזה ואני עניתי זה הכל ולא אני לא בגדוד מעורב די
אני לא איזה חיה בסרט אני יודעת מה שבגדודים מעורבים לא באמת עושים משהו כי לא רוצים להכניס בנות לעזה
אבל יש תפקידים מסוימים מאוד שבנות כן נכנסות
אנונימית
שואל השאלה:
בחור חדש אתה לא קורע אותי ולא נעליים ניצחתי בתחרויות בחול ובאליפות ישראל אני מתעמלת כל החיים שלי די להתנשא חי בסרט
בחור חדש אתה לא קורע אותי ולא נעליים ניצחתי בתחרויות בחול ובאליפות ישראל אני מתעמלת כל החיים שלי די להתנשא חי בסרט
אנונימית
חהחהחהחהח למה עשיתם מזה סוג של תחרות
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני לוחמת די
עד שאני אתגייס ויהיה שם גם לעצמי אין זכות לקרוא לעצמי לוחמת סה"כ אני שואלת איך להרגיע את אמא שלי
כי היא בחרדות ולא ישנה בלילה
אני מודעת לזה שיש לי הכשרה ארוכה עד שאני בכלל אכנס אבל אמא שלי לא ואני רוצה להרגיע אותה זה הכל
ובכלל לא הייתי מציינת את זה שאני ספורטאית אם לא היו מזלזלים בי בתגובות פה שבנות לא עושות כלום
נכון רוב הבנות לא עושות כלום אבל אני מתאמנת כל החיים שלי ואני כן יכולה לעשות שירות כמו של גברים ואפילו יותר ולכן אני גם עושה זה הכל.
לא אמרתי שאני לוחמת די
עד שאני אתגייס ויהיה שם גם לעצמי אין זכות לקרוא לעצמי לוחמת סה"כ אני שואלת איך להרגיע את אמא שלי
כי היא בחרדות ולא ישנה בלילה
אני מודעת לזה שיש לי הכשרה ארוכה עד שאני בכלל אכנס אבל אמא שלי לא ואני רוצה להרגיע אותה זה הכל
ובכלל לא הייתי מציינת את זה שאני ספורטאית אם לא היו מזלזלים בי בתגובות פה שבנות לא עושות כלום
נכון רוב הבנות לא עושות כלום אבל אני מתאמנת כל החיים שלי ואני כן יכולה לעשות שירות כמו של גברים ואפילו יותר ולכן אני גם עושה זה הכל.
אנונימית
קצת עצוב שהאגו הגברי שלכם נפגע
לוחמה לנשים זה מעולה ולא כולנו רוצות להיות משקיות
לוחמה לנשים זה מעולה ולא כולנו רוצות להיות משקיות
שואל השאלה:
חשבתי על זה , אבל אם לא הייתי הולכת לקרבי ברמה הזאת לא הייתי מתגייסת בכלל
(ספורטאי מצטיין) וחשוב לי לתרום למדינה שלי ואם הייתי הולכת לתפקיד אחר לא הייתי מצליחה לשמור על הכושר שלי כמתאמנת
חשבתי על זה , אבל אם לא הייתי הולכת לקרבי ברמה הזאת לא הייתי מתגייסת בכלל
(ספורטאי מצטיין) וחשוב לי לתרום למדינה שלי ואם הייתי הולכת לתפקיד אחר לא הייתי מצליחה לשמור על הכושר שלי כמתאמנת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כמה פעמים אני צריכה להסביר
אני לא בגדוד מעורב אין לי כוח כבר .
אני יודעת שגדוד מעורב זה לא מסוכן וזה נטו להיטחן בשמירות
^^ כמה פעמים אני צריכה להסביר
אני לא בגדוד מעורב אין לי כוח כבר .
אני יודעת שגדוד מעורב זה לא מסוכן וזה נטו להיטחן בשמירות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רושמת בכוונה כי כמו שכתבו למעלה
כנראה שאסור לי להגיד .
אני לא רושמת בכוונה כי כמו שכתבו למעלה
כנראה שאסור לי להגיד .
אנונימית
תגידי לה שמביאים לך ציוד ממש מקצועי שמגן עלייך ושאת עוברת אימונים קשים שנועדו בשביל להגן ולשמור על עצמך את לא נכנסת לעזה לבד אלה עם עוד אנשים ולפעמים הם יכולים להוסיף ולהיות גם כמו מגן אנושי תגידי לה שלכל פעולה יש אינספור אנשים וממודיעין שחוקרים את האזור ורק אז לוקחים את ההחלטה של האם להיכנס לירות או לא יש מטוסים של חיל האוויר שלפעמים הם יעשו את העבודה במקומך ויפוצצו את הבתים במקום שאתם תיכנסו , מאחל המון בהצלחה כל הכבוד לך ותשמרי על עצמך , אוהב ומעריך
שואל השאלה:
בלי קשר שאני לא חושבת שזה כזה משנה מה הבעיה פשוט לענות על השאלה ששאלתי מבלי לנסות לזלזל כי אני אישה ואתם גברים די זה מביך
בלי קשר שאני לא חושבת שזה כזה משנה מה הבעיה פשוט לענות על השאלה ששאלתי מבלי לנסות לזלזל כי אני אישה ואתם גברים די זה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה רבה רבה לך אני שרופה ❤❤
סוף סוף משהו שעונה על השאלה שליי והגבריות שלו לא נפגעת מזה שאני אישה בקרבי כי הוא בטוח בגבריות שלו לעומת אחרים פה בתגובות
^ תודה רבה רבה לך אני שרופה ❤❤
סוף סוף משהו שעונה על השאלה שליי והגבריות שלו לא נפגעת מזה שאני אישה בקרבי כי הוא בטוח בגבריות שלו לעומת אחרים פה בתגובות
אנונימית
אה יש נשים בקרבי כבר? עבר הרבה זמן כנראה מאז שהשתחררתי...
חסר כוח אדם, אז מגייסים נשים? חח ידעתי שהיום הזה יגיע.
חסר כוח אדם, אז מגייסים נשים? חח ידעתי שהיום הזה יגיע.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בוכה כןן
אני בוכה כןן
אנונימית
שואל השאלה:
^ מסכימה איתך שבדרך כלל הקרבי של הנשים הוא פחות מסוכן משל הגברים אבל אני מתגייסת לתפקיד ממש קרבי ואני אכנס לעזה
^ מסכימה איתך שבדרך כלל הקרבי של הנשים הוא פחות מסוכן משל הגברים אבל אני מתגייסת לתפקיד ממש קרבי ואני אכנס לעזה
אנונימית
דבר ראשון כבוד, ואני מקווה לך הצלחה
אולי תגידי לה שזה פחות מסוכן קרבי של בנות יחסית לשל בנים (למרות שזה תלוי בסוג של התפקיד שלך)
שואל השאלה:
אהבתי את הנגיד ש
אני מתגייסת ליחידה שמכבדת את עצמה .
אני לא אמרתי שאני נכנסת לעזה אני אמרתי שאני נמצאת בתפקיד שנכנסים בוא לעזה
ועוד משהו בקשר לצנועה ולכבד אנשים שמבינים לא כתבתי על היחידה המובחרת עד שנתקלתי בזלזול שלכם בתגובות וזה באמת דוחה אותי ברמות לא ציפיתי לזה ואם הייתי גבר גם הייתם כותבים לי את אותו הדבר??!?
אני ליטרלי נאלצתי לכתוב את זה רק בשביל שיתייחסו אליי ברצינות ולא יזלזלו בתפקיד שלי וברור שגם זה לא מי שמכיר אותי יודע שאני האחרונה בעולם שלא צנועה וחושבת שהיא יודעת הכל
אני יודעת שלא התגייסתי ועוד לא ראיתי כלום בסהכ ביקשתי שתעזרו לי להרגיע את אמא שלי
וכל התגובות פה זה את אישה את לא באמת עושה כלום
זה באמת מזעזע אותי ואתם פשוט חבורת חברים שלא בטוחה בשיט בגבריות שלה ואני מתערבת שאני יכולה לנצח את כולכם.
אהבתי את הנגיד ש
אני מתגייסת ליחידה שמכבדת את עצמה .
אני לא אמרתי שאני נכנסת לעזה אני אמרתי שאני נמצאת בתפקיד שנכנסים בוא לעזה
ועוד משהו בקשר לצנועה ולכבד אנשים שמבינים לא כתבתי על היחידה המובחרת עד שנתקלתי בזלזול שלכם בתגובות וזה באמת דוחה אותי ברמות לא ציפיתי לזה ואם הייתי גבר גם הייתם כותבים לי את אותו הדבר??!?
אני ליטרלי נאלצתי לכתוב את זה רק בשביל שיתייחסו אליי ברצינות ולא יזלזלו בתפקיד שלי וברור שגם זה לא מי שמכיר אותי יודע שאני האחרונה בעולם שלא צנועה וחושבת שהיא יודעת הכל
אני יודעת שלא התגייסתי ועוד לא ראיתי כלום בסהכ ביקשתי שתעזרו לי להרגיע את אמא שלי
וכל התגובות פה זה את אישה את לא באמת עושה כלום
זה באמת מזעזע אותי ואתם פשוט חבורת חברים שלא בטוחה בשיט בגבריות שלה ואני מתערבת שאני יכולה לנצח את כולכם.
אנונימית
שואל השאלה:
ולגבי זה שאני מתאמנת ציינתי את זה
כי כן מבנה שלד של גבר יותר חזק משל אישה
באופן טבעי אבל ויש אבל גדול
אישה שמתאמנת כל החיים שלה לעומת גבר שלא עושה כלום ברור שהאישה תיקח
יש לכם אולי יתרון טבעי מעלינו אבל לא מעבר .
ולגבי זה שאני מתאמנת ציינתי את זה
כי כן מבנה שלד של גבר יותר חזק משל אישה
באופן טבעי אבל ויש אבל גדול
אישה שמתאמנת כל החיים שלה לעומת גבר שלא עושה כלום ברור שהאישה תיקח
יש לכם אולי יתרון טבעי מעלינו אבל לא מעבר .
אנונימית
אני לא יודע איך לענות על זה אבל
מזל טוב, כבוד גדול ובהצלחה!
מזל טוב, כבוד גדול ובהצלחה!
שואל השאלה:
חי בסרט אמלה איכס באלי להקיא ממך
אני האחרונה שמרימה תאף שלי ואני אמרתי אלף פעם שבקשר לצבא אני ממש לא ראיתי כלום
וגם אמרתי שבנים נכנסים יותר מבנות לעזה סה"כ אמרתי שיש יוצאי דופן כמוני שאני מתאמנת זה הכל לקחת קשה .
וממש לא אמרתי לך לנשק לי את הרגליים
קשה לך לא לזלזל בבן אדם אחר??
מה הבעיה פשוט לדלג על השאלה ולסתום את הפה אני מתגייסת כי זה חשוב לי והמדינה חשובה לי למה אתה מתנהג אלי ככה????
חי בסרט אמלה איכס באלי להקיא ממך
אני האחרונה שמרימה תאף שלי ואני אמרתי אלף פעם שבקשר לצבא אני ממש לא ראיתי כלום
וגם אמרתי שבנים נכנסים יותר מבנות לעזה סה"כ אמרתי שיש יוצאי דופן כמוני שאני מתאמנת זה הכל לקחת קשה .
וממש לא אמרתי לך לנשק לי את הרגליים
קשה לך לא לזלזל בבן אדם אחר??
מה הבעיה פשוט לדלג על השאלה ולסתום את הפה אני מתגייסת כי זה חשוב לי והמדינה חשובה לי למה אתה מתנהג אלי ככה????
אנונימית
חברה, בבקשה לשמור על טונים.
כולנו פה באותו צד. בואו נעודד אחד את השני במקום להיתווכח.
כולנו פה באותו צד. בואו נעודד אחד את השני במקום להיתווכח.
שואל השאלה:
אז שיסתום תפה שלו די אין לי כוח
שום שאלה שלי בחיים לא גרמה לי להגיב ככה ולהרגיש ככ מגעיל בגלל התגובות שלכם
אני מתגייסת בשביל המדינה הזאת
ואני יכולה להגיד בפה מלא שלא אכפת לי למות בשביל המדינה וכאילו זה התגובה שלכם?
לרדת אלי כי אני אישה??
אז שיסתום תפה שלו די אין לי כוח
שום שאלה שלי בחיים לא גרמה לי להגיב ככה ולהרגיש ככ מגעיל בגלל התגובות שלכם
אני מתגייסת בשביל המדינה הזאת
ואני יכולה להגיד בפה מלא שלא אכפת לי למות בשביל המדינה וכאילו זה התגובה שלכם?
לרדת אלי כי אני אישה??
אנונימית
שואל השאלה:
מי אמר שאני לוקחת לוחמים אחרים מכות תגיד יש לך בעיות ???
אמרתי שאני יותר חזקה מגברים שלא מתאמנים
מי אמר שאני לוקחת לוחמים אחרים מכות תגיד יש לך בעיות ???
אמרתי שאני יותר חזקה מגברים שלא מתאמנים
אנונימית
שואל השאלה:
וממש לא אמרתי שאני יהיה לוחמת טובה
אני פה בשביל ללמוד
ולעשות את ההכי טוב שאני יכולה ואני נותנת את הכבוד לכל אלו שהתגייסו לפני אתה אמרת לי שאני לא חזקה מנטלית
ואני חזקה וחצי מנטלית
וזהו די לחפש
וממש לא אמרתי שאני יהיה לוחמת טובה
אני פה בשביל ללמוד
ולעשות את ההכי טוב שאני יכולה ואני נותנת את הכבוד לכל אלו שהתגייסו לפני אתה אמרת לי שאני לא חזקה מנטלית
ואני חזקה וחצי מנטלית
וזהו די לחפש
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי שאני לוקחת את הבנים בשאלה הזאת שלא מתאמנים .
ממש לא דיברתי על חיילים די להוציא דברים מההקשר
אמרתי שאני לוקחת את הבנים בשאלה הזאת שלא מתאמנים .
ממש לא דיברתי על חיילים די להוציא דברים מההקשר
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה רבה נסיך❤❤
באמת אני מעריכה אותך ממש
^ תודה רבה נסיך❤❤
באמת אני מעריכה אותך ממש
אנונימית
בואו נסכם את זה ככה
כל חיים שתורם מעצמו בישביל המדינה זה מגיע כבוד.
לא חושב שמגדר אמור לשנות את העבודה שהיא הצליחה להיתקבל ליחידה טובה
בקיצור
בהצלחה אנונימית ושמרי על עצמך
כל חיים שתורם מעצמו בישביל המדינה זה מגיע כבוד.
לא חושב שמגדר אמור לשנות את העבודה שהיא הצליחה להיתקבל ליחידה טובה
בקיצור
בהצלחה אנונימית ושמרי על עצמך
שואל השאלה:
משתתפת בצערך על סבתא שלך ❤
וכןן גם אני לא הבנתי מה כולם לקחו קשה
שאישה הולכת לקרבי כאילו דפאק אם הייתי גבר התגובות היו שונות לגמרי.
והמון בהצלחה בצבא אני בטוחה שאתה תהיה לוחם מעולה אתה בן אדם עם ערכים ואני בטוחה שאתה תסתדר טוב בצבא
והמון בהצלחה❤❤
משתתפת בצערך על סבתא שלך ❤
וכןן גם אני לא הבנתי מה כולם לקחו קשה
שאישה הולכת לקרבי כאילו דפאק אם הייתי גבר התגובות היו שונות לגמרי.
והמון בהצלחה בצבא אני בטוחה שאתה תהיה לוחם מעולה אתה בן אדם עם ערכים ואני בטוחה שאתה תסתדר טוב בצבא
והמון בהצלחה❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה רבה^^
אם היה לי עוד פרח הייתי נותנת לך ❤
תודה רבה רבה^^
אם היה לי עוד פרח הייתי נותנת לך ❤
אנונימית
שואל השאלה:
כן כן סליחה אני מצטערת על סבא שלך ולכל גבר אני פה❤
ואני בטוחה שאתה תהיה לוחם מעולה!! גבר אמיתי מגיב כמוך כי הוא בטוח בגבריות שלו!!
ולא מזיז לו עוד אישה בקרבי
כן כן סליחה אני מצטערת על סבא שלך ולכל גבר אני פה❤
ואני בטוחה שאתה תהיה לוחם מעולה!! גבר אמיתי מגיב כמוך כי הוא בטוח בגבריות שלו!!
ולא מזיז לו עוד אישה בקרבי
אנונימית
זה ישראלים
תומכים אחד בשני (:
wholesome stips moment
תומכים אחד בשני (:
wholesome stips moment
אנחנו דואגים לכן נשים. אחריי הטבח וההפקרה שהצבא עשה ושמכרו אותנו מבפנים, כולם חושבים כמה פעמים אם לעשות תפקיד כזה או אחר. כמו התצפתיניות שהתריעו אלף פעם ושמו עליהן זין. אי אפשר לראות עוד נשים בשבי. היה אפשר למנוע את זה.
אמא שלך דואגת וזה כיום מובן מאוד. לכי תדעי מתי בפעם הבאה, המדינה תפקיר אותך כמו שהיא עושה בצפון, וכמו שהיא עשתה ב 7.10 מעל 14 שעות, שמחבלים אוכלים שוקולדים ומטיילים להנאתם החופשית. פעם הייתי מורעל אחושרמוטה,אבל אחריי ה 7.10, אני מוטרד ומבולבל מאוד איך מודיעין ברמה הכי גבוהה בעולם, מפספס מחבלי חמאס עם מפות מול הגדר ואיך הצבא הגיב בצורה כל כך איטית ואדישה. בהצלחה לך בגיוס. אני עם אמא שלך.
אמא שלך דואגת וזה כיום מובן מאוד. לכי תדעי מתי בפעם הבאה, המדינה תפקיר אותך כמו שהיא עושה בצפון, וכמו שהיא עשתה ב 7.10 מעל 14 שעות, שמחבלים אוכלים שוקולדים ומטיילים להנאתם החופשית. פעם הייתי מורעל אחושרמוטה,אבל אחריי ה 7.10, אני מוטרד ומבולבל מאוד איך מודיעין ברמה הכי גבוהה בעולם, מפספס מחבלי חמאס עם מפות מול הגדר ואיך הצבא הגיב בצורה כל כך איטית ואדישה. בהצלחה לך בגיוס. אני עם אמא שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה אבל דווקא מהתגובות פה אני לא רואה איך תומכים אחד בשני ^^
תודהה אבל דווקא מהתגובות פה אני לא רואה איך תומכים אחד בשני ^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה ומסכימה שזה חוויה של פעם בחיים ❤
^^תודה רבה ומסכימה שזה חוויה של פעם בחיים ❤
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימה איתך אנונימי
אבל בנים עוברים בשבי חוויה מזעזעת לא פחות מהבנות ולדעתי אפילו יותר
אל תשכח שמבחינתם "אסור להרביץ לנשים"
ונשים מיוצגות כיותר חלשות לא שאני מזללת חלילה הבנות שם עוברות זוועות ונאנסות
אבל חייל גבר לוחם בשבי זה כמו שיפול לידנו מחבל הם עוברים התעללות פיזית בלתי נתפסת
שבעיני יותר קשה משכל מי שבשבי וצריך להחזיר את כולם עכשיו.
מסכימה איתך אנונימי
אבל בנים עוברים בשבי חוויה מזעזעת לא פחות מהבנות ולדעתי אפילו יותר
אל תשכח שמבחינתם "אסור להרביץ לנשים"
ונשים מיוצגות כיותר חלשות לא שאני מזללת חלילה הבנות שם עוברות זוועות ונאנסות
אבל חייל גבר לוחם בשבי זה כמו שיפול לידנו מחבל הם עוברים התעללות פיזית בלתי נתפסת
שבעיני יותר קשה משכל מי שבשבי וצריך להחזיר את כולם עכשיו.
אנונימית
חחח ישראלים תומכים אחד בשני. הלוואי שזה היה נכון.
אף פעם לא היינו טובים בלתמוך אחד בשני ורק מלחמות מאחדות אותנו איכשהו ותו לא.
אף פעם לא היינו טובים בלתמוך אחד בשני ורק מלחמות מאחדות אותנו איכשהו ותו לא.
אנונימי
הם מרביצים לנשים, כי מבחינתם הן "רכוש" שהם השיגו והם יכולים בו כרצונו. וראינו כבר נשים שחזרו מהשבי שרואים בברור שנתנו להן מכות רצח. הם לא מרחמים על אף אחד ולא מבדילים בין גבר לאישה. אנחנו מתמודדים מול מפלצות אימתניות שאין להן מוסר או דרכי התנהגות.
אנונימי
שורה תחתונה - אני ממליץ לך להקשיב לאמא שלך. תסלחי לי על מה שאגיד - אבל שיקול של ילדה בת 18, הוא מבחינתי שיקול של ילד לכל דבר.
אנונימי
שואל השאלה:
מסכימה הם מפלצות אדם.
והם מתעללים בנשים אין לי ספק בכלל אבל
הגברים עוברים שם התעללות פיזית קשה יותר
ומאותה הסיבה הם לא מוכנים לשחרר גברים
והם היו מוכנים לשחרר את הנשים
מסכימה הם מפלצות אדם.
והם מתעללים בנשים אין לי ספק בכלל אבל
הגברים עוברים שם התעללות פיזית קשה יותר
ומאותה הסיבה הם לא מוכנים לשחרר גברים
והם היו מוכנים לשחרר את הנשים
אנונימית
שואל השאלה:
וברור ששיקול לדעת של ילד בן 18 הוא לא כמו של מבוגר אין לי ספק בכלל
בגלל זה שולחים אותנו לצבא כי אדם מבוגר עם שיקול לדעת לא היה עושה את זה.
וברור ששיקול לדעת של ילד בן 18 הוא לא כמו של מבוגר אין לי ספק בכלל
בגלל זה שולחים אותנו לצבא כי אדם מבוגר עם שיקול לדעת לא היה עושה את זה.
אנונימית