5 תשובות
כן ואני מקווה שאת והיא בסדר שתרגיש טוב 3>
אם את מרגישה מספיק בנוח קחי אותה לשיחה ותנסי לפתוח את זה בעדינות ותראי איך הולך
לדעתי כן. תגידי לה שאת מעדיפה שהיא תגיד לך כי זה יגרום לך לפחות לחץ כי כרגע האי ידיעה מאוד מפריע לך. תגידי שבתור הבת שלה את רוצה לדעת מה קורה איתה.
אולי זה משהו רציני... פשוט תתעלמי מזה עד הרגע האחרון שתוכלי כי החיים שלך לא יחזרו להיות מה שהם היו...

חח או שזה סתם משהו קטן אי אפשר לדעת עד שמספרים ...
אנונימי
תדברי איתה על זה, מה הבעיה?