6 תשובות
שואל השאלה:
יש לציין שהיא מתנהגת תמיד רגיל וגם שהיא ככה אין לה בעיה לטפל בי וגם אבא שלי עוזר לה ומאפל בה..
אנונימית
שואל השאלה:
מטפל**
אנונימית
שואל השאלה:
עד שהיא עוברת את המצב
אנונימית
תיהיה שם בשבילה, תגידי לה שהכל בסדר. תגידי שאת אוהבת אותה ותתני לה כוס מים מתי שהיא נלחצת וגם חיבוקים. הכל יעבור ויהיה בסדר בסוף 3>
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
היי, אני בטוחה שזה לא מצב נעים להיות בו וכל הכבוד לך שאת דואגת ככה לאמא שלך, זה ממש יפה. ממליצה לך לשאול אותה מה היא צריכה ומה יעזור לה, יש אנשים שרוצים מרחב ברגעים כאלה ויש אנשים שרוצים שיעסיקו אותם וזה מה שעוזר להם. בכל מקרה ממליצה פשוט להיות שם בשבילה ולשאול אותה מה את יכולה לעזור כדי להקל עליה, בהצלחה אהובה את מדהימה כל הכבוד!❤