11 תשובות
לא אבל כן צריך להשקיע
לא, אבל יותר מח'
לא אבל צריך להשקיע במתמטיקה
בכלל לא
לא
K2
לא לא ממש
אבל כן צריך להשקיע מחשבה בבחירה של המגמות
בכלל לא
תראי בפועל לא באמת עשיתי כיתה ט
והצלחתי לסיים עם בגרות מלאה
זאת פשוט לא כיתה חשובה אז אל תקחי אותה כקשה כי גם בלי קשר היא לא
זה נראה לי בין הכיתות הקלות שהיו לי
התחברות ל