8 תשובות
לא קשה,החטיבה זה בדיחה אחת גדולה
וואי כן
אין הבדל גדול לדעתי
שניהם יחסית קלות
אנונימי
ט מתחיל תיכון אחרי היסודי אז יש מצב
אנונימית
לי ספציפית כן כי כל ח' שלי הייתה קורונה אבל שתיהן היו ממש קלות עבורי מבחינה לימודית:)
כיתה ח הייתה קשה בשבילי אבל בכיתה ט לא למדתי כמו שצריך והיה לי טיפת קושי אבל ח הייתה יותר קשה
בט מתחיל החומר שעליו מסתמכים בתיכון אז תתחילו להקשיב בעיקר באנגלית מתמטיקה ומדעים
וואלה אצלי ח' היה יותר קשה מט'