8 תשובות
זה סבבה
אחלה
ממש נמוך, את מתבאסת בצדק
מעולה
זה אחלה אחות
זה שמדובר בשלוש יחל זה מבאס, אבל תכלס הציון עצמו טוב, זה רק 6 נקודות מהמקסימופ
זה טוב
זה אומר 44?
אנונימית
באותו הנושא: