10 תשובות
ל3 יחל צריך 100 ל4 יחל צריך 85+ ול5 יחל צריך 75+
זה לא מדוייק כי אנלא כל כך זוכרת אבל בערך
זה לא מדוייק כי אנלא כל כך זוכרת אבל בערך
שואל השאלה:
צריך מבחינת מה
צריך מבחינת מה
אנונימית
בשביל שתעבור כאילו
שואל השאלה:
לעבור מה חחח איזה שטויות זה כל אחד והיכולות שלו
לעבור מה חחח איזה שטויות זה כל אחד והיכולות שלו
אנונימית
אני יודעת אבל לך תבין זה משרד החינוך
שואל השאלה:
אבל מה זאת אומרת לעבור לא ככ הבנתי?לעבור מה?בשביל שאקבל בגרות?
יש כאלה ב3 יחל שמוציאים גם 60 שנאי מכירה
אבל מה זאת אומרת לעבור לא ככ הבנתי?לעבור מה?בשביל שאקבל בגרות?
יש כאלה ב3 יחל שמוציאים גם 60 שנאי מכירה
אנונימית
שואל השאלה:
וזאת בת
וזאת בת
אנונימית
כן זה אחלה ציון
שואל השאלה:
איזה כבר סיימתי יב
איזה כבר סיימתי יב
אנונימית
תעשי 4 יחידות
אנונימי
באותו הנושא: