10 תשובות
ל3 יחל צריך 100 ל4 יחל צריך 85+ ול5 יחל צריך 75+
זה לא מדוייק כי אנלא כל כך זוכרת אבל בערך
שואל השאלה:
צריך מבחינת מה
אנונימית
בשביל שתעבור כאילו
שואל השאלה:
לעבור מה חחח איזה שטויות זה כל אחד והיכולות שלו
אנונימית
אני יודעת אבל לך תבין זה משרד החינוך
שואל השאלה:
אבל מה זאת אומרת לעבור לא ככ הבנתי?לעבור מה?בשביל שאקבל בגרות?
יש כאלה ב3 יחל שמוציאים גם 60 שנאי מכירה
אנונימית
שואל השאלה:
וזאת בת
אנונימית
כן זה אחלה ציון
שואל השאלה:
איזה כבר סיימתי יב
אנונימית
תעשי 4 יחידות
אנונימי