12 תשובות
זה מטורף מדי
ממש טוב
כן מאוד
לא מדהים
מעל 95 זה בסדר
אבל צריך לשאוף ל98+
והמלצה שלי, אל תקשיבי לאנשים בסטיפס לגבי ציונים
די נו באמא שלך
כל אנגלית או רק של כיתה מסויימת ??
שואל השאלה:
^הכל
אני פשוט אדם ששואף למאה ואני חושבת שאני יכולה יותר
אנונימית
מהה זה חלום שלי ציון כזהה יש לי 95 במודל e ואני נגשת על 63 למודל g עכשיו
זה ממש יפה