6 תשובות
מושלם כל הכבוד!!
ברור
כל הכבוד
כן כל הכבוד
אממ אחלה, מציע לך לשפר ל4. אם אתה רוצה לעסוק במשהו שהוא לא הומאני.
אנונימי
הלוואי עליי חחח אני עושה מועד ג'