6 תשובות
מושלם כל הכבוד!!
ברור
כל הכבוד
כל הכבוד
כן כל הכבוד
אממ אחלה, מציע לך לשפר ל4. אם אתה רוצה לעסוק במשהו שהוא לא הומאני.
אנונימי
אכן כל הכבוד
הלוואי עליי חחח אני עושה מועד ג'
באותו הנושא: