7 תשובות
זה כושל
אתה די כישלון.
זה ממש גרוע.
זה ממש גרוע.
^אבל למה להתנסח ככה?
אפשר להעביר דעה גם בצורה מכובדת.
לשאלתך, זה בסדר, מה שחשוב זה שעשית את ההכי טוב שלך, וזה ציון שלך. זה מה שחשוב - פעם הבאה - יותר טוב
אפשר להעביר דעה גם בצורה מכובדת.
לשאלתך, זה בסדר, מה שחשוב זה שעשית את ההכי טוב שלך, וזה ציון שלך. זה מה שחשוב - פעם הבאה - יותר טוב
זה טוב מאוד כי זה צבירה. סופרים רק עד שאתה מגיע ל100 וזה העיקר.
אנונימית
תירגעו כולם הוא ב3 יחל כי אולי באמת קשה לו והוא קיבל יחסית טוב לזה ולא לכולם זה קל בהצלחה אני מאמינה שאתה יכול לעלות ל4 ואפילו 5 יחל במתמטיקה
94 מתוך 150?
זה לא כזה טוב אני מניח.
זה לא כזה טוב אני מניח.
תתנחם העובדה שאני מכירה אנשים שבקושי קיבלו עובר ב3
אנונימית
באותו הנושא: