22 תשובות
אולי לא הדלקת את ההתראות
באמת מבאס
עזבי אפליקציות, אם את נראית טוב, אז הוא יבוא לך באמצע החיים, אולי ברחוב או בסופר
אנונימי
שואל השאלה:
אני נכנסת מדי פעם לאפליקציה, שום דבר..
אני נכנסת מדי פעם לאפליקציה, שום דבר..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני נראית טוב לעומת בנות אחרות, אבל אני חושבת שאני סבבה.. יכול להיות שאני לא נראית טוב בעיני אחרים כמו שאני חושבת
אני לא יודעת אם אני נראית טוב לעומת בנות אחרות, אבל אני חושבת שאני סבבה.. יכול להיות שאני לא נראית טוב בעיני אחרים כמו שאני חושבת
אנונימית
זה םא שאת לא הטעם של אף אחד, אלא פשוט לא הטעם של הבנים סביבך. את צריכה ללכת לעיר אחרת ולשהות שם בשביל לפגוש בהם
מנסיון, אפליקציות זה לא משהו שמראה את המציאות
יש אנשים שעושים לכולם לייק, יש אנשים שעושים לייק רק לאדם אחד לנסות להשיג אותו ורק אם ייכשלו איתו יעשו לייק לאדם אחר, י שאנשים שעושים לייק רק למי שנראה כמו דוגמן, יש אנשים שחושבים (ויש לזה סיבה טובה) שאנשים מסוימים הם בוטים
הכי טוב זה להכיר במציאות ואני בטוח שתמצאי מישהו
יש אנשים שעושים לכולם לייק, יש אנשים שעושים לייק רק לאדם אחד לנסות להשיג אותו ורק אם ייכשלו איתו יעשו לייק לאדם אחר, י שאנשים שעושים לייק רק למי שנראה כמו דוגמן, יש אנשים שחושבים (ויש לזה סיבה טובה) שאנשים מסוימים הם בוטים
הכי טוב זה להכיר במציאות ואני בטוח שתמצאי מישהו
^^אולי התמונות שלך לא משהו?
זה כנראה בגלל איך שאת נראית
אנונימית
מה בנים לא עונים לך כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני שולחת להם הודעה ואף אחד לא עושה לי מאטצ'
נראלי אני אמחוק את האפליקציה וזהו
אני שולחת להם הודעה ואף אחד לא עושה לי מאטצ'
נראלי אני אמחוק את האפליקציה וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
טינדר זה רק לבנות יפות כנראה
טינדר זה רק לבנות יפות כנראה
אנונימית
רגע, אמרת "שהוא הטייפ שלי"
האם את מקבלת הודעות ולייקים מגברים שהם לא הטייפ שלך?
האם את מקבלת הודעות ולייקים מגברים שהם לא הטייפ שלך?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו לא זה אני לא הטייפ של אפחד חחח
אפילו לא זה אני לא הטייפ של אפחד חחח
אנונימית
נשמע לא הגיוני. צריך לראות את התמונות בשביל באמת לתת חוות דעת.
תנסי לשאול ידידים על התמונות
תנסי לשאול ידידים על התמונות
כי אנחנו לא יודעים איך את נראית לפחות פה
שואל השאלה:
אין לי ידידים
אין לי ידידים
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד ואני לא נראית טוב אז זה אבוד? אף אחד לא ירצה אותי?
נגיד ואני לא נראית טוב אז זה אבוד? אף אחד לא ירצה אותי?
אנונימית
לי חשוב רק האופי ומוכן לצאת עם מישהי ממש מכוערת, העיקר שיש לה לב טוב ותכונות טובות. אבל אני לא דוגמה מייצגת
עזבי אפליקציות זה באמת סתם תכירי במציאות
אנונימית
את לא הטעם של הרבה כנראה
כמו גבר נמוך נגיד
כמו גבר נמוך נגיד
אנונימי
באותו הנושא: