9 תשובות
לא מצאת את הגברים הנכונים כנראה.
תתארי את עצמך, בטוח יש פה כאלה שתמצאי חן בעיניהם.
011
שואל השאלה:
לא יודעת אני אני איזה חצי אסייתית ויש לי פנים עגולות
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הקטע שאני עם חברים תמיד אף פעם אני לא הבחירה הראשונה של אף אחד או הטעם של מישהו
אנונימית
שואל השאלה:
16
אנונימית
הונסטלי אני ממש מבינה אותך.
אבל תמיד תזכרי שאת חייבת להיות הטעם של מישהו אחד בעולם הזה, והמישהו הזה יגיע. ואני בטוחה שיש יותר מאחד. ואני בטוחה שאת תמצאי מישהו שרוצה אותך בחזרה והוא הטעם שלך גם.
אל תוותרי לעצמך, את שווה רצח ומגיע לך מליוני אנשים שיאהבו אותך
זה יקרה, פשוט צריך לשחרר. וזה יבוא.
את כן, זה שאת לא הטעם של כמה אנשים לא אומר שאת הטעם של אף אחד
ותחליפי חברות אגב מה זה הדבר המשפיל הזה
כנראה שחברות שלך יותר קרובות למודל היופי שהולך אצלכן בחברה. וזה לא נקודה לזכותן, רק אומר. יכול להיות שתמצאי יותר חן בעיניי מאשר הן.
כנל לגבי כל גבר.
011
"7 מיליארד אנשים בעולם, ואתם מצפים שאהבת חייכם תהיה בתיכון שלכם?" ציטוט חכם מאיפשהו
הכל בסדר
כנראה את לא הטעם של אלה ספציפית
אבל בטוח יהיה איזה מישהו מתישהו שתיהיי הטעם שלו..
"מה ששלך יבוא"